,,Budíček." Začal známý hlas křičet po mém pokoji.
,,Petere." Zamumlala jsem.
,,Dneska večer je párty tvého táty!!" Řekl s nadšením spiderman
,,Hmm. A před tím zase trénink s ty víš kým." Povzdechla jsem si a Peter si lehnul vedle mě.
,,Není na čase abyste zakopali válečnou sekeru?" Zeptal se Peter ale než jsem stačila odpovědět, ozval se ve dveřích druhý hlas.
,,Možná je spíš čas aby Claire se Stevem zakopali válečné kladivo." Dodal Thor důraz na slovo kladivo.
,,Vtip roku." Ušklíbla jsem se na Thora.
Thor vešel do pokoje a sedl si ke mně a Peterovi.,,Hele, vím že máte problémy..ale Steve je hodnej chlap, nikdo pořádně nevíme, co se mezi váma stalo..ale ať už to bylo cokoliv, je načase na to zapomenout." Řekl a Peter kývnul na souhlas.
,,Grr, když já ho nemůžu vystát! A on mě taky ne."zamručela jsem.
,,Tím bych si nebyl tak jistý."řekl Thor a mrknul na mě. Nevím, co to mělo znamenat, takže jsem měla dost nechápavý výraz.
,,Místo toho, abychom řešili moje problémy s Rogersem, bychom měli začít řešit záchranu světa ohledně mého prstenu a těch mimozemšťanů, co se ho snaží ukrást."řekla jsem.
,,Asi máš pravdu." Přitakal Peter a poté jsme se všichni odebrali do kuchyně dát si něco k jídlu.
Mezitím co jsme si dělali já s Thorem lívance přiběhl Clint celý udýchaný a něco hrozně rychle mumlal.
,,Zpomal, nerozumíme ti ani slovo."zastavila jsem ho. V tom ale přiběhl celý zbytek Avengerů i s mým tátou.
,,Ty obludy co chtějí Clarissin prsten terorizují město. Musíme okamžitě tam."vychrlila Nat a všichni jsme okamžitě sedli do quinjetu a během chvíle jsme se ocitli ve městě, kde už byla pěkná spoušť.
Zvláštní fialové obludy, kterých bylo tak tisíc, házeli věcmi,budovy se hroutily a lidé byli naprosto vyděšeni.
,,Hlavně chraňte prsten." Křikl táta, když zrovna mlátil do jedné z těch fialových oblud.
,,..A Clarice Elizabeth Starková, buď opatrná." Dodal ještě a společně s Buckym a Thorem se pustili do skupinky mimozemšťanů.
Mezitím se ke mně začal blížit fialový mimozemšťan a já věděla, že je načase využít všechnu svoji moc.
Napřáhla jsem ruce a snažila jsem se přenést své odhodlání do mých rukou ze kterých začaly zářit silné modré paprsky, které neodhodily jenom jednoho mimozemšťana..ale spolu s ním dalších 10.,,Dobře Claire!" Zakřičela na mě Wanda, když zrovna bojovala.
Po chvilce za mnou přikráčel onen mimozemšťan a než jsem stihla cokoliv udělat, začal mluvit. Jakmile promluvil, všichni přestali bojovat a poslouchali, co se chystá říct.
,,Clarice Elizabeth Starková..."pronesl a já se napřímila.
,,Jsme z planety Aakon a jak jistě víš, potřebujeme tvůj prsten pro našeho pána." řekl a přišel ke mně o něco blíž.
Chtěl můj prsten, jedinou věc co mi zbyla po mamince, všechno ostatní shořelo.
,,Ani za milion let."zařvala jsem a vyšla ze mě velmi silná modrá vlna. Po té vlně okamžitě všichni Aakoňani nebo co vlastně byli zač, lehli popelem. Prostě zmizeli. Cítila jsem, že jsem ze sebe vydala obrovské množství energie. Najednou se mi zamotala hlava, měla jsem černo před očima a pak jsem spadla na zem. Po tom už si nic nepamatuju.
ČTEŠ
Loving enemies
FanfictionJak rychle se z nenávisti stane láska. ,,Nenávidím tě."řekla jsem ve vzteku. ,, Já tebe taky, už tě nechci ani vidět." odpověděl. Přišla jsem k němu s vlepila jsem mu facku. Po té mě vzal a násilím přitiskl na zeď. Zadíval se mi do očí a začal mě vá...