,,Jdeme mít sex."řekla jsem a začala se svlékat.
,,Počkej co-"zakuckal se trochu Bucky.
,,Nebo snad nechceš?"zeptala jsem se.
,,Samozřejmě že chci, jen si mě trochu překvapila."řekl a já ho začala svlékat. U toho jsme se líbali a po chvíli předehry už došlo na věc.
Bylo to dobré, v tu chvíli bych řekla, že to bylo skvělé..ale v porovnání se Stevem to prostě nebylo ono. Když jsme asi po půl hodině skončili, chtěl se ještě mazlit a tak jsem mu vyhověla a lehla jsem si k němu.
,,Měli bychom jít za ostatníma aby nás nehledali."řekla jsem.
,,Nee mně se nechce."zamručel Bucky.
Nakonec si teda oblékla triko a kalhoty a vyšel z pokoje.
Když otevřel dveře, zrovna tam stál Steve. Bucky se na něj lišácky usmál, Stevovi bylo jasné, co se stalo.
Steve ale Buckymu jeho úsměv neoplatil.
,,Bucky jdi napřed, hned jsem tam."řekla jsem a Bucky odešel, místo něj vešel do místnosti blíž ke mně Steve.
,,Koukám že to je mezi váma vážný."řekl naštvaně.
,,To mezi tebou a Sharon taky."odpověděla jsem.
,,Ty seš neskutečná! Já narozdíl od tebe se Sharon nespal!"začal na mě křičet.
,,Ale začal jsi s tím, kdyby si se s ní nelíbal tohle by se nestalo!"
,,Takže jsi skončila s Buckym v posteli kvůli mně?"
Mlčela jsem. Vždycky jsem věděla, co říct. Teď ale ne. Měla jsem úplně sucho v krku. Věděla jsem, že ubližuju jak Buckymu tak Stevovi.
,,Claire.."řekl a přistoupil ještě blíž.
Chytnul mě jednou rukou za ruku a druhou mi položil do vlasů.
,,Steve..oba dva máme něco jako vztahy.."zamumlala jsem.
,,Ale stejně nás to táhne k sobě."dodal a sklopil oči.
,,Ale to co cítím k tobě je naprosto něco odlišného od toho co cítím ke komukoliv jinému."řekla jsem a on se na mě podíval.
Věnoval mi polibek do vlasů a mně ukápla slza.
,,Nechci nic jiného než být s tebou."řekl a vypadal, že každou chvíli mu taky ukápne slza.
,,Mám to stejně..ale Buckyho by to zničilo, je to tvůj nejlepší kamarád."řekla jsem.
,,Máš pravdu."zašeptal a sklopil oči.
Chytla jsem ho za ruku a podívala jsem se mu do očí.
,,Ať se děje cokoliv, vždycky tě budu chránit."vypadlo z něj. Chtěla jsem se natáhnout a věnovat mu poslední pusu ale v tom někdo vtrhnul do pokoje. Díky bohu to byla Natasha.
,,Nat tohle-"začal kontakt Steve.
,,Klid..já to vim."přerušila ho.
,,Nechci vám to tu kazit ale ostatní se po vás už ptají, Bucky opilý vypráví klukům, že s tebou spal."zamumlala Nat.
,,Cože? Co táta na to?"zděsila jsem se.
,,Je pod obraz."zasmála se Nat.
,,Klasicky."zachechtal se Steve.
,,Tak jdeme za ostatníma, jdu první a ty jdi až po mně ať to není nápadný."řekla jsem a všichni jsme se postupně přidali k ostatním.
Všichni byli opilí. Já už jsem nějak vystřízlivěla. Přesto jsem nemohla myslet na nic jiného než na Steva a Buckyho. Nechtěla jsem jim ubližovat ale neměla jsem sebe menší tušení jak z tohohle začarovaného kruhu ven.
Na párty už jsem byla jenom chvilku, pak jsem se už vydala spát, jelikož jsem dnes ze sebe vydala velké množství energie a byla jsem vyčerpaná.
Lehla jsem si do postele a snažila jsem se z hlavy vypudit všechny myšlenky. Naštěstí se mi to ale povedlo a během chvilky jsem tvrdě usnula. Celou noc mě ale doprovázely odporné noční můry.
ČTEŠ
Loving enemies
FanfictionJak rychle se z nenávisti stane láska. ,,Nenávidím tě."řekla jsem ve vzteku. ,, Já tebe taky, už tě nechci ani vidět." odpověděl. Přišla jsem k němu s vlepila jsem mu facku. Po té mě vzal a násilím přitiskl na zeď. Zadíval se mi do očí a začal mě vá...