27.

952 39 1
                                    

K večeru jsem už sbalená šla do obýváku se se všemi rozloučit. Všechny jsem objala a pořádně jsem se rozloučila.
,,Buď na sebe opatrná."řekl Bucky po tom, co mi věnoval pusu. Usmála jsem se na něj.
,,Rogersi, dávej mi na ni pozor."řekl táta a jako poslední mě objal.
,,Můžeme?"zeptala jsem se Steva, on přikývl a společně jsem odešli do quinjetu, který nás přepravil do Neměcka.
,,Tady máte složku, najdete tam všechno, vysadíme vás před vašim hotelem, ještě dnes ho najděte a sledujte."podal do ruky Stevovi agent Shieldu.
Steve i já jsme přikývli. Cesta byla dlouhá a nudná protože Steve skoro nic neříkal. Vypadal dost zamyšleně.
Položila jsem si hlavu na jeho rameno, on nereagoval a tak jsem zavřela oči a usnula jsem. Musím uznat, že jsem stále byla dost unavená. Ale pomalu jsem sbírala všechnu svou sílu zpátky.
,,Claire, jsme tu."začal mě po pár hodinách letu budit  Steve a já se na něj rozespale podívala.
Vstala jsem a oba dva jsme vystoupili.
,,Páni."vydechla jsem jakmile jsem uviděla náš nádherný hotel.
Vešli jsme do vnitř a zamířili jsme rovnou na recepci.
,,Á manželé Pottsovi."usmála se na más recepční, my se na sebe zmateně podívali. Steve už chtěl něco namítat ale mně došlo, co se děje a tak jsem se okamžitě koukla do složky, kterou nám dal agent.
Tam se jasně psalo, že je to utajená akce. Na ty tři dny jsme byli Clarice a Steve Pottsovi na líbánkách. Hned co jsem si to přečetla jsem to dala přečíst i Stevovi.
,,Ano, Zdravíme. Máte pro nás nachystaný už pokoj?"zareagovala jsem rychle.
,,Ano, svatební apartmá. Výtahem do pátého patra, číslo pokoje 6, tady máte kartu."usmála jsem se a vzala jsem kartu. Steve vzal naše věci a vydali jsme se do výtahu. Cestou výtahem jsme oba mlčeli a celá ta atmosféra byla fakt nepříjemná a panovalo mezi náma trapné ticho.
Po chvilce se až ozval zvuk pípnutí výtahu na znamení, že už jsme v našem patře.
Okamžitě jsme si všimli pokoje s číslem 6. Otevřela jsem a vešla jsem.
,,Doprdele to je nádhera."rozzářily se mi oči když jsem vstoupila do nádherného luxusního pokoje.
,,Jazyk Starková."zabručel Rogers.
,,..Ale má pravdu, je to tu krásný."dodal ještě.
,,Jdu se kouknout do ložnice."řekla jsem a otevřela jsem dveře od ložnice. Byla tam bíle povlečená manželská postel s květy růží na posteli. Na stolečku byla nádoba s ledem, ve které byly postavené dvě flašky šampaňského.
,,Romatika."řekl když to uviděl.
,,To asi jo ale ty spíš na gauči."řekla jsem a hlavou jsem kývla směrem ke gauči.
,,Jsi si jistá?"zeptal se a popošel blíž ke mně.
Se zrakem upřeným jsem si povzdechla. To nutkání ho políbit bylo strašně silné.
Ale zvládla jsem ho v sobě naštěstí potlačit.
Povzdechla jsem si a promluvila jsem.
,,Ano jsem, gauč je celý tvůj."
On protočil oči a lehnul si na gauč.
,,Co děláš? Máme práci, projdeme si tu složku a jdeme se po tom chlapovi alespoň podívat."když jsem tohle řekla musím uznat, že jsem se opravdu cítila dospěle. V duchu jsem se nad tím pousmála.
,,No vždyť už jdu."řekl Steve a vyskočil z postele. Přečetli jsme si složku a ihned po tom jsme odešli s hotelu hledat muže jménem James Johnson.

Loving enemies Kde žijí příběhy. Začni objevovat