10.

1.4K 50 9
                                    

Cítila jsem motýlky v břiše.
Nechápala jsem, co se to se mnou dělo.
Nahnul se ke mně a já čekala, co se bude dít.
Políbil mě a já se cítila, jako by mnou projel proud.
Začal mě pomalu líbat ale já zrychlila. Dal mi ruku do vlasů a přestal mě líbat. Místo toho mě začal líbat na krku, na břiše a pak pokračoval ještě níž. Cítila jsem se jako v sedmém nebi.
Pomalu mě začal svlékat a když už na mě zůstalo jenom spodní prádlo, začala jsem svlékat já Steva.
Sundala jsem mu triko a v tom se mi naskytnul pohled na jeho svalnaté tělo. Byl lehce opálený a já po pohledu na něj měla ještě víc motýlků v břiše.
Po tom co si svlékl kalhoty už šlo všechno tak, jak mělo. Vzdychala jsem tak, jako nikdy před tím.
Bylo to úžasný.
Když už jsem cítila, že je hotovo, Steve si lehl vedle mě. Koukali jsme oba do stropu a nic jsme neříkali.
,,No tak já půjdu."prolomila jsem trapné ticho, zvedla jsem se a začala jsem se oblékat.
,,Nechoď."řekl Steve a chytnul mě za ruku.
Podívala jsem se na něj, vyměnili jsme si lehké úsměvy a já si lehla zpátky k němu.
Položila jsem hlavu na jeho hruď a on mě jednou rukou obejmul.
,,Předpokládám, že tohle nebylo poprvé?"zeptal se mě a já nadzvedla obočí.
,,Ne nebylo."odpověděla jsem. Jeho jsem se na tu samou otázku ptát nemusela protože jsem již odpověď věděla.
,,Takže jsi měla nějaký vztahy? Nepamatuju si, že by jsi nás někdy seznámila s nějakým klukem."zeptal se. Nějak moc ho to zajímalo.
,,Něco tam bylo ale nikdy nic vážnýho."
Asi si byl spokojený se s odpovědí, kterou dostal protože se už dál nevyptával.
Nebo možná vyptával, už nevím jelikož jsem usnula.
Ráno jsem se probudila docela brzy ale vyspala jsem se do růžova.
Když jsem otevřela oči, všimla jsem si, že mám na sobě Stevovo triko ale Steve samotný vedle mě neleží.
Zvedla jsem se, šla jsem do kuchyně a chtěla jsem si udělat mate, to už na mě ale čekalo na stole.
Měla jsem na sobě jenom kalhotky a Stevovo šedé triko. Když jsem pila kafe, objevil se vedle mě Steve bez trika a dal mi pusu. Byla jsem zaskočená. Sedl si vedle mě a kouknul se na mě.
,,Takže.."začal a já věděla, že chce řešit včerejší noc.
,,...Jak to teď mezi náma bude?"zeptal se a kouknul si do toustu.
Chvilku jsem mlčela a pak jsem řekla:,,Byl to jenom úlet, slabá chvilka..na našem ne moc dobrém vztahu to nic nemění."odpověděla jsem trochu nervózně.
,,Jasně souhlas, včerejšek byla chyba."řekl rychle ale bylo vidět, že jeho výraz říká něco jiného než jeho pusa.
,,Ehm, tady máš triko, za chvíli přijedou ostatní tak hlavně ať se nic nikdo nedozví."řekla jsem, zvedla jsem se a svlékla jsem si triko a následně jsem mu ho podala.
Bylo vidět, že ještě víc znervózněl protože se mu opět naskytl pohled na moje prsa. Já se v duchu ušklíbla, otočila jsem se a odešla k sobě do pokoje.
Sedla jsem si a přemýšlela jsem nad včerejší nocí.
Věděla jsem, že to byla chyba ale na druhou stranu..to byla příjemná chyba. Převlékla jsem se a v tom jsem slyšela, že zbytek Avengers už jsou tady.

Loving enemies Kde žijí příběhy. Začni objevovat