Part 2

185 19 0
                                    

Tok!

Tok!

Tok!

"masuklah"kata Is dari dalam. Pelayan itu lalu membukakan pintu sebaik saja dengar arahan Is. Mereka berempat lalu masuk kedalam, alangkah terkejutnya Karl apabila melihat gadis yang dia terjumpa diparking kereta tadi,Is hanya memerhati mereka satu persatu lalu memandang semula hpnya. Mike dan Kyle terkejut melihat seorang gadis cantek yang duduk dihadapan mereka. Mark??masih layan hp!!

"silakan encik"jemput pelayan itu. Lalu mereka berempat duduk dimeja makan tersebut kemudian order makanan dan minuman yang mereka ingin order.

Beberapa minit kemudian Vy masuk kedalam bilik VIP tersebut. Vy terkejut apabila melihat 4 orang lelaki dalam bilik tersebut lalu dia menanya Is.

"sape ni?"tanya Vy

"nth,bilik VIP tak cukup so aku bagi dorang kongsi bilik dengan kite"kata Is

Karl yang sibuk bermain hpnya berhenti seketika apabila mendengar seorang gadis menanyakan siapa mereka. Matanya mula memandang kearah Vy,mata mereka bertembung,kemudian Vy memberi senyuman manis kearah Karl dan itu membuat jantung Karl  berdegup dengan kencang,Karl dengan segera memandang hpnya semula.

"ceh sombong"kata Vy dalam hati. Sementara menunggu makanan, masing² sibuk layan hp tetapi Karl sibuk memandang Vy. Setelah makanan mereka tiba dengan serentak,semua mula makan makanan yang mereka order melainkan Karl yang masih melihat Vy.

Mark yang dari tadi pandang hp kini meletak hpnya di poket kot kemudian mengambil sudu untuk makan. Kemudian dia melihat dua orang gadis didepan matanya tetapi dia secara tiba² fokus seorang gadis iaitu Is,lalu dia sambung makan .

Is yang perasan bahawa Karl memandang Vy lalu menendang kaki Karl. Karl yang sedang kaku kerana melihat Vy terkejut apabila kakinya ditendang,nasib tak jerit kang malu nanti. Mark,Mike dan Kyle juga perasan bahawa Is menendang kakinya Karl,mereka agak terkejut dengan tindakan Is. Karl lalu memandang tajam kearah Is,Is dengan selamba menurunkan anak matanya menunjuk kearah makanan Karl ,menyuruhnya makan. Karl lalu makan, selesai sahaja mereka makan,mereka masih duduk disitu hilangkan rasa kenyang sekejap.

"Vy,aku g tandas jap"kata Is lalu bangun dari tempat duduknya dan bukak pintu untuk pergi ketandas. Vy hanya mengangguk.Karl yang dari tadi memerhati Vy lalu memulakan bicara.

"ermm name kau ape?"tanya Karl. Mark,Mike dan Kyle yang sibuk main hp terkejut melihat Karl mula bicara dengan gadis didepan mereka. Selalunya bila ade perempuan depan mata taknak pulak mulakan perbualan

"Vy"jawab Vy lalu memberi senyuman manis kearah Karl.

"yang tadi tu kawan kau ke?"tanya Karl lagi

"yeah"hanya itu yang dijawab Vy.

Entah dari mana secara tiba² ada seorang pakcik tua kira² umur 40 tahun itu masuk keruang mereka tanpa mengetuk pintu,dia kemudian menuju kearah Vy. Vy yang terkejut melihat pakcik itu kearahnya lalu bangun dari tempat duduknya begitu juga dengan Karl.

"hey girl,kau ikut aku sekarang!aku nak jadikan kau perempuan simpanan aku!"jerit pakcik itu yang dalam keadaan mabuk lalu pakcik itu pergi kearah Vy dan ingin memegang tangan Vy, Vy yang ketakutan lalu berlari kearah Karl dan menyorok kebelakang Karl,Mark,Mike dan Kyle lalu bangun apabila pakcik itu ingin menyerang Vy.

"excuse uncle,saya rasa uncle mabuk,baik uncle balik sekarang dan jangan buat hal dekat sini"kata Karl dengan nada baik. Pakcik itu lalu marah sebaik mendengar kata² Karl tadi lalu menumbuk Karl sampai jatuh.Mark  ingin menumbuk pakcik itu tetapi dihalang oleh Karl,Karl lalu bangun dan membiarkan Vy menyorok dibelakangnya.

 This Girls Belongs To Mr Mafia『OG』Where stories live. Discover now