"uuuu lega"kata Vy dalam haty,maklumlah dari tadi die tahan nak buang air besar 😁
"ehem!"Vy lalu memandang ke belakang sebaik mendengar seperti ada bunyi belakangnya, dia terkejut melihat Karl didepannya sambil menunjukkan senyuman sinis.
"En..Encik Karl"gugup Vy apabila melihat Karl semakin menghampirinya.
"kau nak kawin dengan aku?!"tanya Karl dengan suara agak dingin yang membuat Vy ketakutan.
"apa maksud encik?"tanya Vy dengan suara agak tersekat sekat.
"i say!will you marry me?!"kini suara Karl agak kasar
"ape ni saya tak paham"kata Vy yang masih ketakutan
"haih,aku tanya kau nak kawin dengan aku tak!kalau taknak,kawan kau akan mati!"kata Karl demgan suara semakin dingin lalu menunjuk pistolnya. Vy yang paham maksud Karl lalu terkejut.
"jangan bunuh kawan saya,dia satu² nya yang saya ade"rayu Vy
"sebab tu aku suruh kau kawin dengan aku!"kini suara Karl agak meninggi,nasib semua pekerja tengah rehat kat cafe bawah so tak dengarlah ape Karl cakap dekat Vy.
"aku bagi kau seminggu untuk fikir"kata Karl lalu meninggal Vy yang masih ketakutan.
"asal lama sangat kau g tandas?!"marah Is,lama die tunggu Vy tapi tak sampai² hampir jer die nak naik atas semula.
"err aku buang air besar tadi"kata Vy sambil gagap , Is hanya memandangnya pelik lalu fokus membawa kereta.
**************
"haih penat"kata Karl dalam hati sebaik saja dia sampai dirumahnya.
Rumah Karl
"baru balik kau ,Karl?"tanya Mike yang dsri tadi duduk diruang tamu sambil melihat movie hantu diikuti Kyle.
"eh taklah baru balik,soalan bodo!"marah Karl, lalu dia memandang sekeliling seperti mencari kelibatan seseorang.
"Mark mane?"tanya Karl
"keluar cari mangsa,ade orang intip perbuatan kite dalam diam"kata Mike. Karl hanya mengangguk,malas nak tahu sebab tu anak buah Mark bukan anak buah die yang buat hal(Karl Ketua Mafia The Argus manakala Mark Ketua Mafia The Kilin, Mike dengan Kyle pulak dikira anak buah Karl dan Mark)
"Karl, daddy datang die tanya pasal perkhawinan kau"kata Kyle pulak
"esok aku bgtau die pasal tu"kata Karl lalu masuk kebiliknya. Mike dan Kyle lalu pandang satu sama lain.
"Karl dah jumpa pasangan ker?"tanya Kyle
"kau ingat aku tau!"marah Mike pulak,mane die tahu sape pasangan Karl tu
"tapi syukurlah Karl dapat pasangan daripada die khawin dengan Chole gedik tu" kata Mike pulak,Kyle denga segera mengangguk tanda setuju. Mereka semua benci dengan Chole yang gedik itu kerana dia kaki lelaki,sejujurnya Chole menyukai Karl dan Mark tetapi mereka berdua tidak menyukai Chole dan membenci Chole.
YOU ARE READING
This Girls Belongs To Mr Mafia『OG』
Random💕Sebelum Baca Vote Lah Dulu💕 SLOW UPDATE❗ ❌Jangan plagiat story author k!penat penat author fikir suka suka korang plagiat!!yang mane plagiat story author bagi die ubat hilang ingatan biar tak ingat ape ape..ade ke..lantaklah Btw Cerita Ni tak Tir...