"le...lepaskan aku"kata Fiona dalam keadaan lemah selepas di 'kerja' oleh Zul.
"kau nak buat ape kat betina ni?"soal Kyle dingin. Mark dan Mike hanya memandang Fiona dengan pandangan kosong,langsung tiada rasa kasihan terhadap Fiona.
"mama...bawa Liona keluar"rayu Liona sebagai anak perempuannya.
"hek,nak keluar dari sini?kau lupa ape kejahatan yang pernah kau buat dulu?"soal Karl dingin sambil bermain pisau rambo berlambang singa.
"ak...aku tak buat salah kat kau lah! kau lepaskan aku sekarang!"jerit Fiona lantang.
Pang!
"bising bodo!"kata Mark lalu mengelap tangan kirinya yang menampar pipi Fiona kuat sehingga keluar cecair merah.
"kau jangan sentuh mama aku!"tengking Liona.
"kau diam!! kau same je dengan mak kau! same same pelacur!"tengking Karl. Mereka berdua terdiam kerana terasa dengan ayat Karl tadi.
"kau ingat yang kau pernah buat hubungan suami isteri retak? last last accident gara gara kau and..."sengaja Karl menyangkut perkataannya itu. Fiona terdiam sebentar.
"kau..anak Vicky?!"soal Fiona terkejut. Tak mungkin anak die lelaki !omel Fiona .
"bukan,tetapi aku menantu dia"kata Karl dingin lalu tersenyum sinis.
"tak perlu banyak cakaplah Karl,settlekan betina ni cepat!"marah Mike.
Karl lalu merapatkan pisau rambonya dipipi kiri Liona.
"mama,tolong!"rayu Liona.
Zapp!!
Jeritan Liona tidak dihiraunya. Bukan pipi yang dikelar,tetapi dilehernya.
"Liona!!"jerit Fiona apabila melihat anaknya dibunuh depan mata.
"kau lepaskan aku bodo! aku akan bunuh kau!"jerit Fiona seperti orang gila cuba melepaskan dirinya.
Bang!
Satu peluru hingap dibahu Fiona.
"Mark! aku baru nak tembak"marah Kyle,dia baru sahaja ingin mengeluarkan pistolnya untuk menembak Fiona,namun Mark lebih pantas .
Fiona mengerang kesakitan.
"ko..korang ni sape?"soal Fiona menahan sakit dibahunya selepas ditembak Mark.
"betul kau nak tau?"soal Karl sinis. Fiona mengangguk lemah.
"The Kylin and The Argus!"kata Karl sinis. Fiona terdiam,dia kenal akan kumpulan tersebut. Kumpulan yang kejam dan tidak berbelas kasihan tambah juga tidak berhati perut.
Tanpa membuang masa Kyle lalu menekan butang kecil disebelah suis lampu. Bawah kerusi tempat Fiona dan Liona duduk lalu terbuka luar,sebelum ini lantai kini dilihat air yang dalam dan memiliki 3 buaya jantan.
"mesti Tom,Tam,Tim laparkan?"soal Karl sinis.
"jan..jangan"rayu Fiona,dia sudah terkencing dalam seluar apabila melihat buaya yang sedang menunggu makanannya jatuh.
"kau patut bersyukur aku tak dera kau,aku terus bunuh kau je"kata Karl lagi. Dalam sekelip sahaja kerusi Fiona dan Liona jatuh diair. Buaya berebut untuk mendapatkan makanan yang baru sahaja jatuh. Sudah 2 minggu mereka tidak makan.
"tak kejamlah kau ni Karl!"marah Mike apabila Karl terus membunuh Fiona tanpa menyeksanya dulu.
"kejam aku cuma untuk sorang"kata Karl dingin. Mereka hanya diam kerana mereka tahu siapa dimaksudkan Karl. Jones! iya memang Jones yamg dimaksudkan oleh Karl. Mereka hampir sahaja berjaya menangkap Jones namun itu hanyalah tipu helah Jones .
YOU ARE READING
This Girls Belongs To Mr Mafia『OG』
Random💕Sebelum Baca Vote Lah Dulu💕 SLOW UPDATE❗ ❌Jangan plagiat story author k!penat penat author fikir suka suka korang plagiat!!yang mane plagiat story author bagi die ubat hilang ingatan biar tak ingat ape ape..ade ke..lantaklah Btw Cerita Ni tak Tir...