"Is"panggil Mark sambil mengejar langkah Is sampai ketempat parking kereta.
Is lalu memusing badan kebelakang,hampir sahaja kepalanya melanggar dada bidang Mark. Is lalu memandang Mark tajam.
"kau tak tido sini?"soal Mark sambil mengosok belakang kepalanya yang tidak gatal.
"tak,aku nak balik. Lagipun esok aku ade meeting dengan klien dari China,so perlu bangun awal sikit"terang Is.
Mark hanya meng'o'.
"asal?"soal Is pelik. Selalunya mamat ni dingin,ni tetibe nampak lain.
"tak saje tanya,klien dari syarikat mane?"soal Mark pulak.
"klien dari syarikat Jian shu holding's"kata Is lagi.
"eh same,kenape tak meeting same same jer. Biar dapat balik awal"ajak Mark. Is diamkan diri sebentar.
"nanti aku call suruh buat same same"kata Is lalu beredar meninggalkan Mark sendirian.
"sokey,aku akan buat kau biasakan diri ngn aku"monolog Mark dalam hati sambil menghantar kereta Is dengan pandangan mata. Sebaik kereta Is hilang dari pandangannya dia lalu masuk kedalam rumah.
**************
"morning awak!"sapa Vy membangunkan Karl dari tidur. Karl mengeliat lalu memandang jam ditepi katilnya.
"kenape bangunkan aku awal ni?aku cutilah sayang"kata Karl lalu ingin menyambung tidonya namun dihalang Vy.
"bangunlah,g mandi pastu sarapan"arah Vy sambil mencekak pinggang. Karl masih tidak bangun akhirnya Vy mengeluh kasar lalu duduk disofa bilik mereka. Karl lalu terbangun sebaik mendengar keluhan kasar Vy,kemudian dia mendekati Vy lalu duduk disamping Vy. Dia melentokkan kepalanya ke bahu Vy.
"kenape ni?"soal Karl lembut.
"saya suruh bangun taknak en,g lah tido"suruh Vy lalu menjeling Karl tajam.
"ok dah bangun ni,janganlah merajuk lagi "pujuk Karl lembut,Vy lalu cair apabila Karl memujuknya lembut.
"dah g mandi,bucuk"arah Vy.
"eleh,busuk busuk ni yang selalu jadi bantal peluk kau mulai sekarang"ejek Karl.
"mandi cepat,pastu turun sarapan same same"arah Vy lalu memberi Karl tuala kemudian dia keluar dari bilik turun kebawah.
"sikit sikit majok"umpat Karl tanpa sedar Vy masuk kebilik semula untuk ambil hpnya.
"saya dengar"kata Vy lalu memandang Karl tajam, dengan segera Kark berlari anak masuk ke bathroom. Vy memgelengkan kepalanya,pening dengan suami sendiri.
Selesai mandi dan menukar pakaian,Karl lalu turun kebawab untuk sarapan. Vy,Mark,Mike,Kyle dan Steve sudah menunggu Karl dimeja makan. Karl tersengih seperti anjing kurap.
"sengih sengih,nak penyepak?"soal Kyle dingin,dah lah die lapar. Pastu nak tunggu Karl bersiap baru dapat makan sebab dalam famimy dorang perlu tunggh semua orang bersiap baru dapat makan.
"elek ah"kata Karl lalu membuat muka tak bersalah.
"amacam malam pertama,ok dok?"soal Mike nakal. Tersedak Vy sebaik Mike berkata begitu.
Pak!
Satu pukulan hinggap dikepala Mike. Mike lalu mengosok kepalanya yang dipukul Steven tadi.
YOU ARE READING
This Girls Belongs To Mr Mafia『OG』
Random💕Sebelum Baca Vote Lah Dulu💕 SLOW UPDATE❗ ❌Jangan plagiat story author k!penat penat author fikir suka suka korang plagiat!!yang mane plagiat story author bagi die ubat hilang ingatan biar tak ingat ape ape..ade ke..lantaklah Btw Cerita Ni tak Tir...