Part 19

57 7 0
                                    

"ni rumah Is?"soal Karl apabila sudah sampai didepan rumah Is. Dia memerhati rumah tingkat dua itu sambil memerhati sekeliling.

"haah"kata Vy lalu melepaskan tali pinggang  keledarnya.

"asal ade bodyguard?"soal karl sambil memandang Vy. Jujur,dia sudah mula mencintai Vy dan ingin menjaganya.

"sebab dulu saya pernah hampir kene culik,nasib Is nampak"kata Vy lalu menunduk kebawah apabila dia teringat kejadian 4 tahun lepas.

"sokey,mulai harini aku akan jaga kau,tak kira kau nak g mane pun ,aku tetap ade sebelah kau. Aku akan jaga kau sampai maut pisahkan kite"kata Karl lalu memegang tangan Vy erat dan lembut. Vy lalu memandang Karl.

"betul ni?"soal Vy. Perlahan-lahan Karl mengangguk lalu memberi senyuman manis  kearah Vy. Vy lalu tersenyum.

"thanks awak"

"welcome my fav person"kata Karl,Vy lalu membahang apabila Karl memanggilnya my fav person.

"sakit la awak!"marah Vy apabila Karl mencubit pipinya kuat.

"geram"kata Karl selamba. Vy mencebik,bunyi deringan iphone x nya kedengaran.

"bukak pembesar suara"kata Karl,Vy mengangguk lalu membuka pembesar suara.

"dah-dah la tu dating dalam kereta!nak buat tunggu lepas khawin lah!"-marah Is,soalnya tadi  dia dengar bunyi kereta so dia jenguk dan nampak kereta Karl. Namun Vy masih belum keluar kerana itu dia  menelefon Vy.

"kacau line lah kau ni,kambing!"-marah Karl

"kau tunggu lepas khawin lah bodo!esok Vy perlu bangun awal sebab daddy kau nak jumpa. Boleh pulak kau dating dalam kereta lama-lama!"-Is

"dahlah tu,dari tadi korang dua ni gado. Tak boleh bersama pun"-marah Vy lalu menutup panggilan.

"senang jer eh kate cam tu"Karl menjeling Vy.

"betullah,awak dengan Is tak habis-habis gado!macam adik-beradik pulak!"kata Vy,Karl lalu terdiam. Dia teringat akan adiknya yang sudah lama hilang.

"saya tersalah cakap ke?"soal Vy panik apabila melihat wajah kesedihan Karl.

"nothing,aku cuma teringat adik aku"kata Karl.

"awak ade adik?"soal vy.

"ade,cuma die dah hilang sejak 17 tahun lepas"

"eh samalah macam Is,die terpisah dengan family die"

"mane kau tau?"

"Is bagitau ,sebab tu die selalu nampak buzy padahal die tengah cari family die"

Karl hanya meng'o'.

"dah saya masuk dulu,bye!"kata Vy lalu melambai kearah Karl dan keluar dari perut kereta.

"bye sweetie"kata Karl lalu  memberi senyuman kearah Vy.

"hati-hati!jangan bawak laju!"nasihat Vy,Karl lalh mengangguk . Setelah Vy masuk kedalam rumah barulah Karl menghidup enjin lalu beredar dari kawasan rumah Is.

"dah puas dating"soal Mark setelah melihat Karl baru pulang.

"ape kau ni?"soal Karl dingin lalu menjeling kearah Mark.

"ape?ingat aku tak tau kau buat ape lepas sampai depan rumah Is"kata Mark.

"kitorang borak je,tak buat bende lain"

"iyolah"

"Mark!"

"erm?"

"kau dengan Is macam mane sekarang?ade perkembangan"tanya Karl lalu tersenyum nakal.

 This Girls Belongs To Mr Mafia『OG』Where stories live. Discover now