"haha!anak kau tu aku nak jual!so baik kau baliklah!"kata Jones tersenyum sinis.
"kau memang tak guna!bagi balik anak aku!"jerit Steven bergema seluruh bangunan tersebut. Seorang anak buah Jones datang kearah Jones lalu memberitahu sesuatu. Jones lalu tersenyum sinis.
"sorry,aku tak jadi jual anak kau!aku terbunuh anak kau dengan racun tikus!"kata Jones selamba lalu ketawa pysho.
"kau jangan nak main-main dengan kitorang lah sial!"marah Martin pulak,dari tadi dia menahan rasa marahnya kini tidak.
"kau tengok muka aku main-main?"soal Jones lalu tersenyum sinis. Mereka terdiam,melihat dari raut wajah Jones kelihatan memang betul.
"Wicky!campak anak die kat sungai!"kata Jones mengarah anak buahnya.
"kau memang nak kene!"jerit Steven lalu menempak tepat dikaki Jones. Maka mulalah peperangan antara Steven,Martin dan Jones.
Bang!
Bang!
Bang!
Bunyi tembakan tepat kena dikepala tiga orang anak buah Jones. Jones mula merangkak untuk keluar dari gudang tersebut namun Steven terlebih dahulu menembak tangan kirinya.
"aku nak anak aku!"kata Steven dingin
"heh!anak kau dah mati!jangan harap kau dapat mayat die!"jerit Jones
"kau takyah nak buat cite lah Jones!"marah Martin
"aku tak pernah buat cite!anak kau akan aku buang kat sungai biar kau tak dapat jumpa mayat die lagi!"kata Jones
"any last words?"soal Steven sebelum mengacukan pistol tepat dikepala Jones.
"Hahahah kau ingat kau dapat bunuh aku!"kata Jones lalu mengeluarkan sesuatu dipoket jaketnya.
"tutup hidung!ni smoke beracun!"jerit Martin ke anak buah mereka agar tidak terhidu smoke beracun tersebut. Setelah beberapa saat asap-asap mula hilang sedikit demi sedikit.
"shit!"carut Steven apabila didapati Jones sudah larikan diri dengan menggunakan smoke beracun untuk alihkan pandangan mereka.
"aku sumpah yang aku akan bunuh kau Jones!Ingat!kau mati atau hidup aku akan cari kau sampai jumpa!"jerit Steven,Martin memegang bahunya agar dia bertenang.
"William?!"soal Steven sebalik hearing aids.
"Tuan!!kereta Jomes sedang bergerak ke sungai!"jerit William disebalik hearing aids.
"shit!!"carut Martin sebaik dengar kata-kata William.
"semua balik dulu!Martin kau ikut aku!"kata Steven menyuruh anak buahnya pulang ke markas.
"baik tuan!"kata mereka serentak lalu keluar dari gudang tersebut diikuti Steven dan Martin.
Kereta Lomborghini diguna oleh mereka untuk mengejar kereta Jones yang dalam perjalanan.
"Tuan!"panggil William disebalik hearing yang masih bernyala.
"hah ape!"soal Steven dingin,Martin disebelah fokus mengejar kereta Jones yang dibawa laju.
"Puan Muda bukan dengan Jones!Puan Muda kat tempat lain!"kata William
"kenape tak kata awal?!"tengking Steven,Martin disebelah lalu memandang Steven yang sedang naik karahannya,hearing aids kepunyaan Martin tadi terjatuh dalam bangunan jadi mereka tak sempat mengambil kerana bangunan sudah meletup.
YOU ARE READING
This Girls Belongs To Mr Mafia『OG』
Rastgele💕Sebelum Baca Vote Lah Dulu💕 SLOW UPDATE❗ ❌Jangan plagiat story author k!penat penat author fikir suka suka korang plagiat!!yang mane plagiat story author bagi die ubat hilang ingatan biar tak ingat ape ape..ade ke..lantaklah Btw Cerita Ni tak Tir...