Maka tibalah hari perkhawinan Karl dan Vy. Majlis diadakan agak besar kerana Karl menjemput banyak rakan sekerjanya. Vy hanya menurut.
Contoh pakaian Is
Vy memandamg cermin didepannya,jujur dia sebenarnya nervous kerana banyak orang dibawah yang sedang menunggunya. Tinggal untuk dipanggil. Is pulak entah dah sampai ke belum sebab Is sudah janji akan datang hari ini.
"nervous kah?"soal Is sebaik masuk dalam bilik untuk pengantin perempuan. Pakaian Is seperti pakaian kerja,maklumlah setiap majlis die hadir,memang tak pakai gaun macam orang lain.
"haah"kata Vy lalu bermain jarinya. Gementar,nervous semua ada dalam dirinya sekarang.
"listen,hari ni majlis perkhawinan kau dengan Karl. Jadi maksudnya aku dah tak jaga kau lagi,Karl yamg bertamggungjawab untuk jaga kau. Nanti dah khawin takkan kau masih nak nervous"nasihat Is sambil memegang kedua bahu Vy.
"hehe,ok dah hilang sikit rasa nervous"kata Vy lalu tersenyum kambing .
"kau tak makeup ke Vy?ni hari perkhawinan kaulah"kata Is.
"jurumakeup hilang"kata Vy,dari tadi dia tunggh tapi belum sampai. Majlis dahnak mula kot.
"meh sini aku makeup kan"kata Is lalu menyediakan baramg makeup diatas meja.
"tutup mata"kata Is. Vy hanya mengangguk lalu menutup matanya.
Is mengambil foundation lalu dot dot dimuka Vy. Is memilih foundation yang nipis namun tahan lama. Kemudian dia mengambil sponge lalu meratakan foundation dimuka Vy. Kemudian dia mengambil conseler ,lalu meratakan dibawah mata Vy.
Kemudian dia mula mengambil brush dan eyeshadow untuk mewarna atas mata Vy. Ia memilih warna orange dan warna coklat lalu diwarnanya mata Vy,kemudian dia mewarna bling bling dimata Vy agar berkilau. Lalu dia mewarna eyebrow Vy pulak dengan warna hitam.
Lalu meletak sedikit blush dipipi Vy agar kelihatan merah sesikit. Dan kemudian memakaikan Vy lipstick warna kemerahan seperti wanita korea. Dan yang tinggal hanya menyemprot spray tahan lama.
"k done"kata Is. Perlahan lahan Vy membuka mata lalu melihat dirinya dicermin.
"canteknya"ujar Vy terkejut apabila Is makeupkan nya.
"pandai yer kau makeup Is"puji Vy lalu mengambil hpnya untuk swafoto.
"dah sedia?"soal Is.
"dah"kata Vy.
Kemudian mereka mendengar bunyi ketukan pintu.
"tahniah Vy,kau dah khawin juga akhirnya"ucap Evelyn lalu memeluk Vy begitu juga Elaine.
"maseh,Emily mane?"soal Vy .
"ade kat bawah,borak ngn bakal suami kau"kata Elaine.
"tak sangka doh kau khawin dulu"kata Evelyn lalu mengelap air mata palsunya.
YOU ARE READING
This Girls Belongs To Mr Mafia『OG』
Acak💕Sebelum Baca Vote Lah Dulu💕 SLOW UPDATE❗ ❌Jangan plagiat story author k!penat penat author fikir suka suka korang plagiat!!yang mane plagiat story author bagi die ubat hilang ingatan biar tak ingat ape ape..ade ke..lantaklah Btw Cerita Ni tak Tir...