𝐒𝐚𝐝 𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠!!!
------------------
𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲,𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐠𝐚𝐳𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐧𝐬𝐞𝐭.
"𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?" 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝,𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐧𝐬𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧'𝐬 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐞𝐲𝐞𝐬.
𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 "𝐎𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮,𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐜𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐲 𝐜𝐚𝐧𝐜𝐞𝐫 , 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐚𝐭 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐫𝐚𝐦𝐞𝐧 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧" 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐢𝐝𝐞𝐧𝐜𝐞.
𝐓𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 "𝐆𝐞𝐭 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐬𝐨 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐉𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧" 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞.
"𝐎𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞,𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐨𝐤𝐢𝐧𝐚𝐰𝐚 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐢𝐜𝐭𝐮𝐫𝐞𝐬 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧" 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 "𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐀𝐤𝐢𝐡𝐚𝐛𝐚𝐫𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐮𝐲 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐬𝐨𝐮𝐯𝐞𝐧𝐢𝐫𝐬" 𝐇𝐞 𝐚𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐡𝐮𝐦.
"𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐣𝐚𝐦 𝐭𝐨 𝐭𝐰𝐢𝐜𝐞'𝐬 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐢𝐭'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐬𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐨𝐧" 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 "𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐮𝐜𝐤 𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠"
"𝐘𝐚𝐡! 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐬𝐮𝐜𝐤 𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠" 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐩𝐢𝐧𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬 "𝐎𝐮𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞!" 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐠𝐨 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬.
"𝐌𝐞𝐚𝐧𝐢𝐞, 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐝𝐩𝐚 𝐂𝐡𝐚𝐧" 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 "𝐎𝐡 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐮𝐩, 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐧𝐬𝐞𝐭"
---
"𝐄𝐚𝐭""𝐍𝐨"
"𝐄𝐚𝐭"
YOU ARE READING
𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬)
Fanfiction𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐱 𝐊𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 (𝐦𝐲 𝐛𝐢𝐚𝐬) 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫 𝐢𝐟 𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐢𝐧, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'�...