Seungjin - Roomate

1.5K 37 6
                                    

𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡𝐞𝐝 𝐚 𝐭𝐬𝐤 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦𝐦𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦,𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐫𝐮𝐥𝐞 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝.

"𝐖𝐡𝐨 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐬 𝐫𝐮𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲? 𝐋𝐨𝐨𝐤- 𝐧𝐨 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚𝐥𝐬 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝!? 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐚𝐬𝐭𝐚𝐫𝐝 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭- 𝐚𝐡! 𝐍𝐨 𝐚𝐢𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐫!? 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮?! 𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐝𝐞𝐬𝐬𝐞𝐫𝐭?"

𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧'𝐬 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞'𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦𝐚𝐭𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐞 "𝐑𝐮𝐥𝐞 𝟓𝟕 𝐧𝐨 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠, 𝐑𝐮𝐥𝐞 𝟏 𝐧𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐢𝐭'𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐞 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡... 𝐈'𝐦 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐫𝐠𝐢𝐜 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈'𝐦 𝐨𝐮𝐭"

𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝.

---

"𝐑𝐮𝐥𝐞 𝟓𝟖, 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝟒:𝐚𝐦"
𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐚 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐞𝐜𝐡𝐨𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧. 𝐇𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐨𝐲 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞.

"𝐁𝐮𝐭 𝐈'𝐦 𝐡𝐮𝐧𝐠𝐫𝐲?"

"𝟑𝐚𝐦 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠?"

𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 "𝐰𝐞'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐞𝐞𝐤 𝐧𝐨𝐰, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐞, 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐈--- 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭" 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐜𝐮𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦.

𝐓𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐩𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐢𝐦𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧 𝐚 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞
"𝐩𝐬𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐢𝐬𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐚𝐬𝐭𝐚𝐫𝐝"

𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬) Where stories live. Discover now