Seungjin - Apple

4.2K 90 46
                                    

𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐧𝐠𝐝𝐨𝐦 𝐨𝐟 𝐇𝐰𝐚𝐧𝐠𝐬-

𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐢𝐬𝐲 𝐚𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭,
𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐰𝐚𝐧𝐠 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧/𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐞𝐚𝐫𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫.

𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐢𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐫𝐮𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐤𝐢𝐧𝐠𝐝𝐨𝐦, 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐰𝐚𝐫𝐝? 𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐛𝐚𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚 𝐫𝐞𝐰𝐚𝐫𝐝,𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐫𝐨𝐲𝐚𝐥𝐭𝐲.

𝐊𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧,𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐜𝐡𝐢𝐞𝐯𝐨𝐮𝐬 𝐤𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐚𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞'𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐢𝐭𝐲 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐟𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐨𝐮𝐭,𝐢𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡.

𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐰 𝐮𝐩 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞'𝐥𝐥 𝐝𝐢𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞,𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐭𝐭𝐨 𝐢𝐧 𝐥𝐢𝐟𝐞
"𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧!" 𝐇𝐞 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐚 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐫 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐞.

"𝐘𝐞𝐬 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝?" 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐥𝐲
"𝐖𝐡𝐲 𝐚𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐮𝐩? 𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐯𝐢𝐬𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐢𝐭𝐲" 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐮𝐧𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝𝐥𝐲 "𝐀𝐡𝐡...𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐧 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐠𝐮𝐲,𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐢𝐜𝐞!"

𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭 "𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧! 𝐈 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐈 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞" 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐚 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐜𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐦𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐟𝐞𝐥𝐢𝐱.

"𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧, 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐮𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐚 𝐟𝐥𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐦𝐛 𝐢𝐧 𝐌𝐫𝐬.𝐂𝐡𝐨𝐮'𝐬 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞" 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐢𝐭𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐢𝐝𝐞.

𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐡𝐞'𝐬 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐥𝐢𝐱? 𝐌𝐚𝐤𝐞𝐮𝐩? 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲?" 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐩𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩𝐬 "𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐢𝐦 𝐡𝐨𝐰 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐈 𝐚𝐦 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐧𝐞"

𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬) Where stories live. Discover now