'𝐈𝐧𝐝𝐞𝐞𝐝,𝐜𝐚𝐫𝐥 𝐢𝐬 𝐠𝐮𝐢𝐥𝐭𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠---' 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐠𝐨𝐭 𝐜𝐮𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐲 𝐚 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐭𝐡𝐮𝐝,𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤.
𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝,𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠."𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐛𝐫𝐚𝐫𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐲?"
𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐝𝐨𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰 𝐟𝐫𝐚𝐦𝐞.𝐓𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐠𝐫𝐢𝐧𝐧𝐞𝐝 𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐨 𝐞𝐚𝐫 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠
"𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐞𝐱𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐫𝐚𝐧 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐲 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞!"
𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐬𝐭𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦.𝐈𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠,𝐡𝐞 𝐢𝐠𝐧𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐚𝐧𝐝,𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝 𝐨𝐛𝐣𝐞𝐜𝐭 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐫𝐢𝐬𝐭,𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠.
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬, 𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤, 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐢𝐭 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞.
𝐇𝐞 𝐢𝐠𝐧𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐨 𝐢𝐭𝐬 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐟𝐮𝐥 𝐬𝐡𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐫𝐚𝐛 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐚𝐠 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐫𝐢𝐬𝐭.
𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐠𝐨𝐥𝐝𝐞𝐧 𝐛𝐫𝐚𝐜𝐞𝐥𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐬 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐢𝐭.𝐇𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 '𝐢𝐭'𝐬 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥' 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭, 𝐡𝐞'𝐬 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐛𝐮𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐥𝐥. 𝐇𝐞 𝐩𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐛𝐫𝐚𝐫𝐲.
𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧,𝐥𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐥,𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠.
'𝐈𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞?' 𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐚𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫.
YOU ARE READING
𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬)
Fanfiction𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐱 𝐊𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 (𝐦𝐲 𝐛𝐢𝐚𝐬) 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫 𝐢𝐟 𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐢𝐧, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'�...