Chanmin - Away

3K 60 39
                                    

'𝙃𝙚 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙝𝙤𝙬 𝙩𝙤 𝙙𝙖𝙣𝙘𝙚'

'𝙔𝙚𝙖𝙝 𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙣 𝙨𝙞𝙣𝙜,𝙩𝙝𝙖𝙩𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙣 𝙙𝙤'

'𝙒𝙝𝙮 𝙙𝙞𝙙 𝙘𝙝𝙖𝙣 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙘𝙝𝙤𝙨𝙚 𝙝𝙞𝙢?'

'𝙘𝙖𝙣 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙘𝙧𝙤𝙥 𝙤𝙪𝙩 𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜𝙢𝙞𝙣 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙫𝙞𝙙𝙚𝙤? 𝙃𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙨 𝙝𝙤𝙧𝙧𝙞𝙗𝙡𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮'

'𝙀𝙫𝙚𝙣 𝙟𝙞𝙨𝙪𝙣𝙜 𝙘𝙖𝙣 𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙝𝙞𝙢, 𝙩𝙖𝙡𝙠 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙞𝙢 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙧𝙖𝙥𝙥𝙚𝙧 𝙗𝙪𝙩 𝙘𝙖𝙣 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙝𝙞𝙜𝙝 𝙣𝙤𝙩𝙚𝙨 𝙪𝙣𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙜𝙪𝙮'

𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟𝐟,𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠.𝐍𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐠𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐥𝐦 𝐚 𝐌𝐕 𝐢𝐧 𝐉𝐞𝐣𝐮 𝐈𝐬𝐥𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐨𝐧𝐞.

𝐖𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲? 𝐖𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐢𝐧𝐠? 𝐖𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦? 𝐖𝐡𝐲 𝐢𝐬 𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬?

𝐇𝐞 𝐬𝐮𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐮𝐧𝐠𝐫𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐰𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭,𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐡𝐲𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠,𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐜𝐚𝐥𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐧𝐜𝐞,𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐥𝐨𝐧𝐞𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬,𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧.

𝐇𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭 '𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞,𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲' 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐧. 𝐍𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐬𝐨 𝐟𝐫𝐚𝐠𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐬𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐨𝐨𝐧, 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞'𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐍𝐨 𝐨𝐧𝐞.

𝐒𝐨𝐛𝐬 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧'𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡,𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲. 𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐞𝐱𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐰𝐞𝐞𝐤,𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞.

𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬) Where stories live. Discover now