𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐲, 𝐛𝐮𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐡𝐨'𝐬 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐡𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠'𝐬 𝐮𝐩.
"𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐛𝐚𝐛--- 𝐊𝐈𝐌. 𝐒𝐄𝐔𝐍𝐆. 𝐌𝐈𝐍" 𝐓𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐠𝐮𝐥𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐧𝐞𝐬𝐬, 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐭𝐞𝐧𝐬𝐞𝐝 𝐮𝐩. 𝐇𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐡𝐞'𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐫𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞 𝐢𝐟 𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐮𝐥𝐥 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐚𝐜𝐞.
"𝐘-𝐲𝐞𝐬 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞? " 𝐇𝐞 𝐡𝐨𝐩𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐟 𝐡𝐞'𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐩𝐮𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐩𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞'𝐬 𝐩𝐮𝐧𝐢𝐬𝐡𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐬𝐢𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩.
𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐚𝐭,𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐡𝐢𝐦.
𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝,𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐜𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐡𝐚𝐩𝐞𝐝,𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞.
"𝐘𝐨𝐮." 𝐇𝐞 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐧𝐝𝐞𝐱 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧'𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐬𝐭."𝐘𝐨𝐮.𝐚𝐫𝐞.𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠.𝐭𝐨.𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩.𝐨𝐧.𝐭𝐡𝐞.𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡.𝐭𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭." 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬,𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐝 "𝐁𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐲?"
𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡𝐞𝐝 𝐚 𝐭𝐬𝐤 "𝐘𝐨𝐮 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐥𝐢𝐫𝐭! 𝐖𝐡𝐨 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐰𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐭 𝐣𝐨𝐧𝐠𝐡𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐮𝐧𝐤𝐰𝐚𝐧𝐠!? 𝐈 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐩 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦, 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐦𝐞 𝐧𝐨𝐰 𝐊𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧?! 𝐘𝐨𝐮 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐭! 𝐃𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲!? 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐜𝐮𝐬𝐞 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐧𝐤𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠! 𝐘𝐨𝐮 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐭! 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐭!!!"
𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐚𝐫𝐬.
𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐥𝐲
"𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞" 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐲.
YOU ARE READING
𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬)
Fanfiction𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐱 𝐊𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 (𝐦𝐲 𝐛𝐢𝐚𝐬) 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫 𝐢𝐟 𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐢𝐧, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'�...