"𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬!? 𝐊𝐢𝐧𝐝𝐞𝐫𝐠𝐚𝐫𝐭𝐞𝐧!? 𝐋𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐊𝐨𝐫𝐞𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐚𝐫𝐝 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫𝐬!? " 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨 𝐮𝐬𝐞 "𝐅𝐮𝐜𝐤! 𝐀𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐮𝐭! 𝐄𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐌𝐫.𝐊𝐢𝐦"
𝐌𝐫𝐬.𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐛𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐩𝐨𝐥𝐨𝐠𝐞𝐭𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐟𝐟𝐬.
𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐬𝐬/𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝, "𝐡𝐞𝐲..." 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫'𝐬 𝐰𝐚𝐫𝐦𝐭𝐡.
"𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭,𝐈'𝐦 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐡𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐚𝐫𝐝 𝐨𝐟 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐮𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞..." 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 "𝐡𝐦𝐦 𝐢𝐭'𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐟𝐟𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨𝐨"
𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐏𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐚𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐦.𝐎𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐚𝐩,𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧'𝐬 𝐭𝐢𝐧𝐲 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐢𝐠𝐡
"𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐦𝐚𝐧𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰... 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐟 𝐮𝐬" 𝐇𝐞 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐭.𝐈𝐭'𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝟐 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐬𝐩𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐧 𝐡𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐤. 𝐈𝐭'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐮𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐚𝐫𝐭𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐭𝐬𝐞𝐥𝐟.
"𝐌𝐞 𝐭𝐨𝐨 𝐥𝐢𝐱, 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫?"
"𝐇𝐦𝐦 𝐲𝐞𝐚𝐡... 𝐈'𝐦 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬"
𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐮𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬.
"𝐈𝐭'𝐬 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐨𝐮𝐭..." 𝐇𝐞 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐮𝐦𝐛𝐬 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐦
"𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐨𝐤𝐚𝐲?"
YOU ARE READING
𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬)
Fanfiction𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐱 𝐊𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 (𝐦𝐲 𝐛𝐢𝐚𝐬) 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫 𝐢𝐟 𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐢𝐧, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'�...