Seunglix - Denial

1.7K 33 9
                                    

"𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧-𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠!!"

𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐩𝐩𝐲 𝐛𝐨𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐣𝐞𝐨𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐞𝐬𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐨 𝐬𝐦𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐟𝐨𝐨𝐥𝐞𝐝.

𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐟𝐫𝐮𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐚 𝐜𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐣𝐞𝐨𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐢𝐬,𝐡𝐞'𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐚𝐥𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐮𝐭 𝐣𝐞𝐨𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐭𝐨𝐨 𝐝𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞.

"𝐂𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐲 𝐢𝐭 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧? "

𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐢𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐡𝐞'𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐨𝐨 𝐥𝐨𝐧𝐠, 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠.

"𝐈-𝐢 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲!? 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐞𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐭𝐰𝐢𝐜𝐞!"
𝐉𝐞𝐨𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐩𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐞, 𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐢𝐝𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐂𝐨𝐧𝐟𝐞𝐬𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦. 𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐢𝐧𝐠.

"𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐜𝐭 𝐬𝐨 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝, 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐡𝐚𝐯𝐢𝐨𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈'𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮! 𝐇𝐨𝐰 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐲 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐬? 𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝 𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭!? 𝐖𝐡𝐲 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐦𝐞?" 𝐇𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐢𝐧𝐠 "𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐱𝐢𝐞𝐭𝐲! 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐲 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐩𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞,𝐈 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 "

𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬) Where stories live. Discover now