𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝟓 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐝 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐚𝐰 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫,𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝'𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞.
"𝐒𝐭𝐨𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐨𝐫 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐥𝐢𝐚 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐚𝐰 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐞𝐫𝐥𝐲" 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐬𝐞𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫.
"𝐌𝐚𝐦𝐚 𝐥𝐨𝐨𝐤!" 𝐋𝐢𝐚 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐥𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐫𝐭𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐟𝐥𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧'𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐰 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐀𝐦𝐀𝐳𝐈𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐭𝐰𝐨𝐫𝐤.
"𝐄𝐡 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐣𝐨𝐛 𝐛𝐚𝐛𝐲,𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐝"
𝐋𝐢𝐚 𝐧𝐨𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐩 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐞𝐫𝐥𝐲.𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐢𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐫𝐭𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐨 𝐞𝐚𝐫.
"𝐃𝐚𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤! 𝐋𝐨𝐨𝐤!" 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 "𝐖𝐚𝐡 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝, 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐚𝐦𝐚𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐫𝐚𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐛𝐚𝐛𝐲, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐦" 𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐟𝐟𝐥𝐞𝐝 𝐋𝐢𝐚'𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫.𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 "𝐌𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐲𝐞𝐭"
"𝐍𝐨" 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐩𝐮𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐛𝐮𝐦, 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐬𝐭𝐢𝐜 "𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐮𝐧𝐥𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬,𝐢𝐭'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫'𝐬 𝐚𝐫𝐭𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝟏 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞 𝐨𝐫 𝐢𝐭'𝐥𝐥 𝐞𝐧𝐝 𝐮𝐩 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐲𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐲"
𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧 𝐩𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧'𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤.
YOU ARE READING
𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬)
Fanfiction𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐱 𝐊𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 (𝐦𝐲 𝐛𝐢𝐚𝐬) 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫 𝐢𝐟 𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐢𝐧, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'�...