𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫,𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲.
𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐧 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰, 𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐢𝐥 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐥𝐞𝐞𝐝.'𝐌𝐢𝐧𝐞... 𝐇𝐞'𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐞...𝐦𝐢𝐧𝐞' 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐫𝐞𝐩𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝.𝐨𝐡 𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐛 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐧 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰,𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐮𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐬𝐭𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐨𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝'𝐬 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐬.
'𝐃𝐢𝐫𝐭𝐲... 𝐑𝐚𝐬𝐜𝐚𝐥' 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐛𝐢𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐥𝐞𝐞𝐝,𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠,𝐞𝐱𝐜𝐢𝐭𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦, 𝐞𝐱𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞,𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐮𝐧 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐟𝐥𝐢𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝.
𝐓𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 "𝐨𝐡 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐲?" 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐡𝐢𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐥,𝐚𝐟𝐫𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐢𝐦.
"𝐇𝐨𝐧𝐞𝐲? 𝐘𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐰𝐢𝐟𝐞? 𝐇𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝? 𝐇𝐨𝐰 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰?" 𝐓𝐫𝐮𝐥𝐲 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐡𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧'𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞,𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲.
𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝,𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞. "𝐡𝐨𝐧𝐞𝐲?" 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝'𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐮𝐩 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐞𝐝 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱.
𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐠𝐫𝐚𝐛 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 "𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐲" 𝐇𝐞 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝
"𝐍-𝐧𝐨..." 𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞𝐫 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 "𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞? 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝? "
𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐠𝐚𝐬𝐩 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱
"𝐇𝐞'𝐬 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐮𝐬...𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐞𝐜𝐢𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐡𝐢𝐦" 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧 𝐞𝐯𝐢𝐥 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤.
YOU ARE READING
𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬)
Fanfiction𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐱 𝐊𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 (𝐦𝐲 𝐛𝐢𝐚𝐬) 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫 𝐢𝐟 𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐢𝐧, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'�...