SeungChan - Hot Staff

5.7K 103 85
                                    

𝐂𝐡𝐚𝐧 𝐚𝐝𝐣𝐮𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐚 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧,𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐡𝐞𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐧𝐞𝐰𝐬𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲'𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐧𝐞𝐰𝐬.

"𝐘𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐦𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝" 𝐂𝐡𝐚𝐧 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐞𝐰𝐬𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐨 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦,𝐚𝐝𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞.

"𝐘𝐞𝐬 𝐌𝐫.𝐋𝐞𝐞? 𝐌𝐚𝐲 𝐈 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠?"

"𝐀𝐡 𝐢 𝐬𝐞𝐞,𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐬𝐮𝐢𝐭 𝐘𝐨𝐮 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐰𝐨𝐫𝐤 ? 𝐈 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐨𝐩 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝"

'𝐀 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝?' 𝐂𝐡𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 "𝐀 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝? 𝐘𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐞𝐱 𝐛𝐮𝐝𝐝𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐞𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞? 𝐈𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐥𝐩𝐡𝐢𝐧?"

𝐌𝐢𝐧𝐡𝐢 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 "𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐬𝐭 𝐧𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐧,𝐚𝐩𝐩𝐫𝐞𝐜𝐢𝐚𝐭𝐞 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 , 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐍𝐨 𝐡𝐞 𝐢𝐬𝐧'𝐭, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐁𝐞𝐯𝐞𝐫𝐥𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐧𝐨𝐰"

𝐂𝐡𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫/𝐬𝐨-𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝-𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝.𝐇𝐞 𝐩𝐮𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐞𝐰𝐬𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐚𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞,𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐲𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐢𝐧𝐡𝐨.

"𝐀𝐡 𝐜𝐡𝐚𝐧, 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?"

𝐂𝐡𝐚𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐮𝐧𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐬 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠.

"𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐮𝐦𝐛𝐚𝐬𝐬,𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞---𝐍𝐨, 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐦𝐞 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞, 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐢𝐭𝐲'𝐬 𝐬𝐥𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐭𝐢𝐭𝐮𝐭𝐞 𝐢𝐧 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐫" 𝐂𝐡𝐚𝐧 𝐜𝐮𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐟𝐟 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐜𝐚𝐥𝐦 𝐭𝐨𝐧𝐞.

𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬) Where stories live. Discover now