Seungho - Pregnant

6.7K 154 135
                                    

𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧'𝐬 𝐠𝐚𝐳𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐣𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐜𝐥𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐋𝐞𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨. 𝐓𝐫𝐮𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐞𝐲𝐞𝐝 𝐦𝐨𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐦.

𝐇𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝, 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐥𝐲 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐣𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠.
𝐇𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐢𝐭,𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫𝐬.

𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝,𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞𝐫,𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐢𝐭 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐦𝐞𝐟𝐮𝐥.

"𝐎𝐡 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧?" 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐰𝐛𝐞𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 "𝐨𝐡 𝐡𝐢 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧-𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠" 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦,𝐩𝐚𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝.

"𝐀𝐢𝐠𝐨 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐥𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧?" 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞, 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐛𝐨𝐱 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦.
𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐮𝐛𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞'𝐥𝐥 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐢𝐭.

𝐒𝐨 𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐥𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐜𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 "𝐚𝐢𝐬𝐡 𝐧𝐨𝐰 𝐈'𝐦 𝐫𝐞𝐠𝐫𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐲 𝐈 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 " 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐮𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧'𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬.

𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐲𝐞𝐬 "𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫---𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮? " 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐜𝐮𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝.

"𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞,𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?" 𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐬𝐢𝐠𝐡 "𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐦𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞" 𝐇𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲.

𝐊𝐢𝐦 𝐒𝐞𝐮𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 (𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬) Where stories live. Discover now