Pár slov na začátek

74 3 0
                                    

Vítám vás u mého historicky prvního (dokončeného, těch nedokončených jsou tisíce) příběhu. Jedná se o knihu vyprávějící o Lilith a Eve, což jsou dvě dívky, takže pokud nehledáte/máte problém s romancí mezi dvěma dívkami, doporučila bych rovnou odejít.

POSTAVY

Snažila jsem se udělat každou postavu svým způsobem specifickou a originální. Mám opět žádost na to, abyste nad nimi uvažovali jako nad reálnými lidmi a neuráželi je bez důvodu. Plánuji (snad) napsat další dvě knihy, kde bych jejich motivy a akce lépe přiblížila. To neznamená, že jednotlivé kroky postav nesmíte kritizovat, jenom nad tím prosím uvažujte, než něco napíšete.

Tak to by snad bylo vše, pokud jsem vás neodradila, tak chci snad ještě říct, že děkuji za vaši pozornost a že nyní už předávám slovo Lilith a Eve, z jejichž pohledů je příběh vyprávěn.

Hezké čtení!

VAROVÁNÍ! NEČTĚTE, POKUD SE CHCETE VYVAROVAT SPOILERŮM. JEDNÁ SE O TÉMATA, KTERÁ MOHOU BÝT NĚKTERÝM NEPŘÍJEMNÁ.

Chci také upozornit, že názory postav se ne vždy shodují s těmi mými a že se zde vyskytuje pár problematických témat. Jedná se o požívání alkoholu mladistvými a nezletilými, což v žádném případě nepodporuji. Stejně tak to platí i o kouření cigaret. Ne zrovna nejzdravější vztah rodičů a dětí by do této kategorie patřil také. Noční procházky temnými ulicemi taky nejsou nejlepší nápad, když už jsme u toho. V poslední (doufám) řadě je tu pak zmínka o šikaně. Sem tam se také může objevit nějaká ta hrubší nadávka (většinou kurva nebo do prdele. Ano, Lilith není zrovna kreativní). Objeví se tu také časté zmínky pokleslé váhy, nejezení, málo spánku, večná zima... Zkrátka témata často spojována s PPP, ačkoliv to s tím (v příběhu) nesouvisí, může to být pro některé dosti trigrující.

Žádná z již zmíněných věcí nehraje v ději velkou roli- jsou povětšinou jen zmiňovány, ale jistota je jistota. Pokud jste po dočtení objevili ještě něco, co by sem mělo být přidáno, napište mi prosím.

Bez AdamaKde žijí příběhy. Začni objevovat