•אן•
"אז...מה את אוהבת לעשות?" אמר לי אלכס שניה אחרי שניתק את הטלפון שלי,הוא אמר להם שהוא ראה אותי מדברת איתם ולכן חשב שהטלפון שפה שייך אליהם, הוא אמר להם שאיבדתי את הטלפון,ושלא צריך לחפש אותו כי הוא יביא לי אותו בבוקר.
"להיזרק אל תוך מונית" עניתי לו בעצבים וריצרד צחק, "תהיה עדין איתה, אנחנו יכולים לקבל עליה בונוס" הוסיף אחרי שניה.
"אולי אפילו הוא ייתן לנו עבודה נורמלית לשם שינוי" אמר אלכס בצחוק, "קנאית, תמיד שנאה שהחמאתי לחברה שלה ולא לה" עכשיו התעצבנתי עוד יותר, כי אני לא בובה שמשחקים איתה ומוכרים אותה וגם אני ממש לא קנאית, אבל זה לא מה שבעיקר הפריע לי, יותר הפריע לי שאני לא יודעת מי זה אותו אחד שמדברים עליו.
אבל בחרתי שלא לשאול, עדיף לא לדעת מאשר לגלות ואז להתחרט שגיליתי...
"אני לא קנאית, ואני בטח לא בובה" אמרתי בעצבים.
"לא אמרתי שאת בובה, למרות הכול שבלונד יחמיא לך" אמר לי כשהוא צוחק עלי ואחר כך מבלגן לי את השיער.
"אתה באמת לא מבין הרבה" אמר ריצ'רד להפתעתי
"בנות בלונדיניות,תמיד טיפשות" אמר, זה הסטיגמה הכי מפגרת ששמעתי בחיים שלי. וזה לא פעם ראשונה שאני שומעת אותה, אבל מבן אדם בן 50?!
כל הנסיעה הם התווכחו על איזה צבע שיער יותר יפה לבנות, ואם הצבע של השיער שלי מחמיא לי. כמה מפתיע, שתיהם אמרו שהצבע של השיער שלי לא מחמיא לי, ואלכס טרח להדגיש את זה,ועוד אמר לי בחוצפה שאם הוא יקבל אישור, הוא ייצבע לי את השיער לבלונד, גם בלי הרשות שלי!! גימין ממש אהב את הצבע של השיער שלי,אז ממש לא היה אכפת לי מהדעה של אלכס.
הגענו לתוך בית גדול,ענק יותר נכון, כשהגענו הם קשרו לי את הידיים ואלכס הצמיד אותי אליו למקרה שאני יירצה לברוח.
"אם תצמיד אותי אליך אני רק יירצה לברוח יותר" אמרתי לו בעצבים והוא רק גילגל אליי עיניים.
היו שם משרתות, רובם יפות אבל מוזנחות. הם התלחששו ישר שראו אותי, משהו פה היה נראה לי לא סביר.מישהי שהייתה לבושה במדי משרתת אבל בצבעים שונים,התחילה לדבר.
"אלכס, כמה התגעגעתי, משלוח לאדון?" היא חייכה אליו.
"מה אני חפץ?!" עניתי שההתנהגות של כולם אליי עלתה לי על העצבים, ההוא מתייחס אליי כמו בובה ההיא מתייחסת אליי כמו אל משלוח, בטח האדון שלהם התייחס אלי כמו אל מתנת יום הולדת,זה מסתדר ממש טוב לאור העובדה שאני ברבי במשלוח אל הבית שלו.
"תדברי יפה לרוס" ענה לי אלכס ביבשות ואז רוס הוסיפה, "עזוב אותה, עדיין לא הבינה את מקומה, עוד משרתת שאני הולכת לפקד עליה" אמרה לו והורידה את החיוך. שניה אחרי זה היא התחילה לבחון אותי ואז הוסיפה.
"אני יחנך אותה כבר" אמרה בטון מגעיל.
"אהמ-" אלכס בא לענות ואז ריצ'רד שהוא והיא כנראה לא אהבו אחד את השניה כל כך, עצר את אלכס מלדבר ואמר לו שייתן לה לגלות לבד.
"יש לנו דברים לעשות,אל תצאי מפה, אני לא מתכוון להיות בייביסיטר" אמר אלכס והכניס אותי
בדחיפה עדינה לתוך חדר בינוני בגודלו.
"אני לא צריכה שתשמור עלי,לך תשמור על אחותך או משהו כזה" אמרתי לו בעצבים.
"כמה חבל.אין לי אחות" אמר לי אלכס ויצא מהחדר.
אחרי 10 דקות נכנסה משרתת, הסתכלה עליי ואז חייכה אליי,
"את תסתדרי, אחרי 3 שנים הם מתחילים לשלם לך אלף שקל בחודש, זה ממש נחמד, חוץ מזה, רוס לא תתעסק איתך יותר מדי אם תיהי ממושמעת" היא אמרה לי.
"כן, אותך חטפו?" שאלתי אותה כשאני מתעלמת ממה שהיא אמרה
"לא...כולם פה בגלל שהמשפחה של אחת מאיתנו בארגון פשע, אח שלי בארגון פשע שהוביל נגדם, אז הם לקחו אותי, וההורים שלי הסכימו... אז זה לא חטיפה." היא ענתה לי והייתי בשוק מהתשובה, ברור שזה חטיפה, מה זה צריך להיות?!ועוד יותר זעזע אותי שההורים שלה הסכימו!
"ההורים שלך הסכימו שתהפכי למשרתת?!"
"זה או זה או שהם הורגים את אח שלי, ותמיד הייתי פחות אהובה במשפחה" היא חייכה אלי, החיוך הזה בטוח היה צבוע.
באותו רגע נכנס אלכס אל תוך החדר.
"שמעת על המושג הזה לדפוק או שגם פה אין לך גבולות?!" אמרתי לו בעצבים, הוא הפריע בשיחה חשובה.
"אל תספרי לה סיפורים, היא מספר 1 שסיפרו לך עליה" אמר אלכס למשרתת, היא הסמיקה ישר.
"זה למה אל תתחברי אליה יותר מדי" אלכס הוסיף בחיוך אליה, רק אליי הזבל לא מחייך?!עזבו מחייך, לא חשבתי שהוא יודע מה זה נימוסים עד שהגעתי לבית הזה, ואז פתאום מגלים שיש לו את השריר של החיוך.
"אל תגיד לה אם מי להתחבר, שמעת?!" הגנתי עליה בכול הכוח שלי, הרגשתי שהיא ממש חמודה, וקרע לי את הלב הסיפור שלה.
"תעשי מה שאת רוצה" אמר לי ואז גילגל אלי עיינים ,זרק אליי מכנס ג'ינס ארוך וחולצה לבנה ארוכה.
"תלבשי את זה אחרי מקלחת ואז תבואי לסלון." אמר לי.זרקתי את הבגדים על המיטה שלי בזלזול.
"אני אחשוב עלייך, לבנתיים, עוף לי מהחדר!!" אמרתי לו ופתחתי לו את הדלת. הוא הרים אליי גבה.
"אל תתחצפי יותר מדי, בכול זאת הוא רמה מעלייך פה" אמרה לי המשרתת.
וכשהוא יצא, התיישבתי על המיטה,
"מה שמך?" שאלתי אותה.
"ריצל" היא ענתה לי
"אתם זוג?" שאלתי והיה ברור שאני מדברת על אלכס.
"כן, חצי שנה כבר, ואם נתחתן אני יוכל אפילו לעזוב את העבודה פה, סוף סוף יש מישהו שאוהב אותי" היא הסמיקה.
"את נשמעת ממש חמודה" אמרתי לה בחיוך, היא חייכה אלי גם ואז אמרתי לה את השם שלי.
היא יצאה מהחדר ואני נכנסתי להתקלח.
עברו 8 שעות מאז החטיפה, כשסיימתי את המקלחת לא מיהרתי לרדת למטה, נשכבתי על המיטה ובהיתי בקיר, ובסוף נרדמתי
YOU ARE READING
פגשתי את האיידול שלי
Novela Juvenil"כן, ג'ון, מה הפעם?" אמרתי לו וריצל נאנחה. "ככה לא פונים לבוס ג'ון" היא לחשה לי כשברור שרצתה שגם הבוס יישמע את הלחישה. "זה בסדר" אמר לה. לפתע נשמע טווח של יריות. ג'ון ואלכס רצו לראות מה קורה וגילו מהר מאוד שזה מאפייה שעורבת להם, לקחו את הנשקים של...