Harry
Bylo mi špatně od žaludku, takže jsem šel do koupelny a šel jsem tak potichu, že si mě ani Louis nevšiml. Zrovna si něco zapisoval do nějakého deníku. Brečel u toho, chtělo se mi smát a na druhou stranu mi ho bylo trochu líto, ale dál jsem se staral o sebe. Asi je to jeho tajný deníček, což mě vede k myšlence, že si ho jednou musím přečíst. Jsem už prostě takový, potřebuji všechno vědět.
*******
Odpoledne mi bylo výrazně lépe, takže jsem se rozhodl jít za ním a dozvědět se něco víc.
Ležel na gauči a sledoval fotbal... nebo jsem si to alespoň myslel. Když mi značnou dobu neodpovídal, obešel jsem gauč a zjistil, že spí. Byl to hezký pohled, ale to by bylo zase keců, kdybych ho probudil, takže jsem musel rozhovor s ním posunout na někdy jindy.
Venku je chladno, celý den prší a tak v bytě není zrovna nejtepleji.. Rozhodl jsem se tedy jej přikrýt. Vzal jsem svou deku a jemně ji přes něj přehodil. Okamžitě si ji přitáhl k sobě a já se spokojeně usmál. Byl to pro mě naprosto nový fakt, že mi vykouzilo úsměv zrovna toto. Zvláštní.
Odešel jsem do svého pokoje, kde jsem si pustil hudbu (protentokrát do sluchátek) a později usnul.
Zdálo se mi, že jsem spal sotva 5 minut, když mě někdo budil.
"Harry, večeře" jeho sametový hlas mě zkoušel probudit, ale ani to nezabírá.
"Nech mě spát to zaprvé a zadruhé běž pryč z mého pokoje, nedal jsem ti dovolení sem jít" vždy jsem takový, nikdy jsem nechtěl spolubydlícího, který mi bude organizovat život, tak proč to teď měnit.
Louis
Aha. Takže já mu udělám jídlo a on mě akorát tak vyžene, nasrat. Vážně jsem si myslel, že když mi dal deku, že se náš "kamarádský vztah" vyvíjí dobrým směrem, ale to s ním zřejmě nepůjde.
****
Asi před půlhodinou se probral a zalezl do sprchy, čekám kdy vyleze, protože bych se ještě DNES rád osprchoval a nejlépe horkou vodou, kterou už nejspíš všechnu vyplýtval.
Ještě jsem si sedl k televizi a slyšel otevírání koupelnových dveří, proto jsem raději šel okamžitě tam, než se tam zase rozhodne zavřít.
To co jsem ale uviděl cestou tam mě málem oslepilo. Harry vyšel ze sprchy nahý a kdyz říkám nahý, tak to tak doopravdy myslím. Neměl kolem sebe žádný ručník. Jen jsem tam zaraženě stál a snažil se udržet pohled na jeho tváři. Nasadil drzý úšklebek a jen pronesl "Zvykej si, nebudu se kvůli tobě omezovat" a odešel do svého pokoje. Nestydí se, další fakt o něm, který mě ani omylem nepřekvapuje.
Musím uznat, že ho má vážně velkého. Ale co to povídám, to na mě určitě působí jen proto, že jsem gay. Harry je strašný člověk. Možná se mi nelíbí a nemám ho rád, ale můj kamarád v boxerkach si mysli něco jiného. Díky Harry.
ČTEŠ
Roommate - L. S.
FanfictionHarry a Louis. Oba mají 19 let, ale přesto žijí každý jiným životním stylem. Co když se z nich stanou spolubydlící? Změní se jeden z nich?