Louis
Jsem Louis. Mám problémy v rodině a ty mě přivedly sem. Kam? No přece do blázince (bytu) , kde už jeden blázen žije. A kdo to je? No ano, Harry Styles.
Uvedu vás do mé situace... Nevycházím dobře s rodiči, všichni prarodiče mi už umřeli a nic, jakože vůbec nic mě doma nedrželo. Navíc mě začali rodiče nesnášet, když jsem jim řekl, že jsem gay. Táta mi nadává slovy typu "buzno" a tak. Nemůže se na mě prý ani podívat.
Máma z toho byla hodně zaskočená, ale pochopila to. Bohužel je otec ten, který drží slovo a ona se bojí, že kdyby mě chránila, tak by ji zbil.
Udělal jsem nejlepší věc v mém životě a rozhodl se odstěhovat. Dlouho jsem hledal nějaký byt, ale nájmy jsou drahé.
Ovšem jednou jsem se tak náhodou zmínil Liamovi, to je můj kamarád, a on mi řekl, že se hodlá stěhovat ke svému příteli. Takže by měl místo v bytě po jeho rodičích. Háček byl jen v tom, že v tom bytě už bydlí Harry.
Nejdříve jsem si myslel, jak úžasná to bude příležitost a třeba že poznám i nového KAMARÁDA, ale chuť kamarádit se mě přešla hned, jakmile jsem překročil práh toho bytu. Znal jsem ho jen od vidění ze školy, tohle bych do něj nikd- vlastně jo, čekal bych to tak trochu od něj.
Harry ležel na gauči, asi 5 lahví tvrdého alkoholu bylo položených na stole a to nemluvím o nějaké holce, co na něm ležela. On na sobě v tu chvíli měl alespoň ty boxerky, jinak jsem viděl vše, včetně jeho zajímavých tetování, chtěl bych vědět jejich význam, mám však tušení, že na normální povídání zrovna nebude. Kromě bordelu, který se nedal přehlednout, se tady také držela ve vzduchu vůně cigaret.
Tak tohle je nejlepší přivítání, jaké jsem kdy měl.
Ale třeba je to jen výjimečně. Třeba takový není pořád.
NEBO jsem jen tak naivní?
Tohle je dámy a pánové nezapomenutelný HARRY STYLES.
Ahojky, omlouvám se, že je ten úvod takový krátký, ale chtěla jsem zatím jen vystihnout životní situaci 😂 jinak vám přeji příjemné čtení 💙💚
ČTEŠ
Roommate - L. S.
FanficHarry a Louis. Oba mají 19 let, ale přesto žijí každý jiným životním stylem. Co když se z nich stanou spolubydlící? Změní se jeden z nich?