8. Kapitola

36 2 0
                                    

Louis

Od toho minulého incidentu se nic nezměnilo. Harry si tady pořád tahá kurvy a má úplně vymytý mozek. Dokonce mám pocit, že je to horší než předtím. Můžu si za to sám.

Sedím si na gauči a pozoruji nějakou dívku jak se snaží potichu otevřít dveře a vyplizit se ven. Chudák holka si určitě mysli, že po ní Harry bude strašně toužit a znova ji zavolá. Naivní toto.

Odkašlal jsem si a v tu chvíli ke mně vzhledla s leknutím ve tváři. Ve chvíli se jí však výraz změnil na flirtovací a začala dolejzat.

"Čau fešáku, jsi zadaný?" je mi z ní zle už teď

"Já-"

"Jo, je" ozval se chraplavý hlas na druhé straně místnosti

Holka raději nic neřekla a vyběhla ven, z něj mají respekt snad všechny.

"Jak víš, že bych o ni neměl zájem? Třeba byla můj typ"

"I kdyby... Přece bys nechtěl použité zboží" ušklíbl se

Nechutný.....Jo jemu ani po ránu nechybí jeho osobitý "smysl pro humor"

"Hahaha... Kéžby i ony věděly, že to na déle jak jednu noc nebude. Nebo to některé ví? Že jsou hračky na jednu noc?"

"Za jednu noc se mnou by dala každá cokoliv a některé....... "

Víc jsem neslyšel.

Využil jsem toho, že je zády ke mně a vyplížil se do mého pokoje. Podle mě si toho ani nevšiml. Pořád jen kecal o sobě a to je docela únavné, protože to poslouchám pořád dokola.

*****

Okolo oběda jsem opustil svoji postel a šel si uvařit jídlo. Překvapilo mě, když už Harry něco vařil. Beztak to dělá jen pro sebe.

"To je dobře, že jsi tady... Za chvíli to bude"

"Ty děláš i pro mě jo?" nešlo skrýt překvapení v mém hlase

"Jo... Řekl jsem si že za tu dobu co tady jsi jsme se ještě ani normálně nebavili, jak jsi mi posledně dost zdůraznil"

Vzpomněl jsem si na svá slova moc dobře.

"Jedna nevhodná otázka a odcházím do pokoje" nezapomněl jsem stanovit podmínky

*****

"Louis, co tě přivedlo bydlet tady se mnou?"

"No... Rodiče... Tedy s mámou vycházím dobře, ale táta mi začal nadávat a bít mě když zjistil, že jsem-" doprdele řekl jsem až moc. Nechci to říkat jemu, třeba by mě šikanoval a to bych neustál.

"Co jsi?" zeptal se se zájmem a pozvedl obočí

"To je jedno... Nech to být"

V jídle jsme pokračovali už jen v tichosti.

"Děkuji, bylo to dobré... Uhm.... Už půjdu spát, tak dobrou" nechtěl jsem už nic jiného rozebírat

"Dobrou" odpověděl zamyšleně

Harry

Vlastně jsem se ani nedozvěděl nic zásadního, ale byla to nejspíš dobrá změna. S nikým jsem si už dlouho nepovidal. Jen někdy s Liamem a Zaynem, ale tam řešíme úplně jiné věci.

Roommate - L. S. Kde žijí příběhy. Začni objevovat