16. Kapitola

36 2 0
                                    

Louis

Od té hádky jsme se málokdy potkávali a když už, tak vždy jeden z nás zalezl do pokoje.

Dnes bylo venku slunečno takze jsem se šel projít ven. Vzal jsem si s sebou peníze, protože mám namířeno pro cigarety. Dlouho, ale dlouho jsem nekouřil. Naposledy to bylo v den, kdy jsem řekl rodičům, že jsem gay, ale od té doby jsem neměl potřebu. Bohužel mě Harry dovedl do takového stavu, že si myslím, že mi to trochu pomůže.

Procházel jsem se ulicemi Londýna už asi s pátou cigaretou mezi rty a přitom jsem zahlédl Zayna. Jen jsem na něj kývl a pokračoval v cestě. Se Zaynem se moc neznáme... Viděl jsem ho jen párkrát u nás, když si ho Harry pozval a jinak nic.

Harry

Nedávám to... To všechno, co jsem s ním zažil bylo tak krásný a já to musel takhle posrat. Musím si o tom s někým promluvit a kdo jiný než Zayn by to měl být. Zavolal jsem mu před chvílí a on už je u nás. Doufám, že mi alespoň zlepší náladu.

"Ahoj Zee" pozdravil jsem

"No nazdar, vypadáš jako chodící mrtvola" zasmál se, ale když viděl můj výraz tak raději přestal

"Taky se tak cítím... Víš posral jsem hodně věcí a chci aby jsi mi poradil"

*****

Neřekl jsem mu, že k Louisovi něco cítím... Řekl jsem mu jen to, že se hádame a chci ho udobřit

"Harry já si myslím, že to chce jen čas... Hele ze začátku jsem si myslel, že to bude nějaký nudný šprt, ale on až tak nevinný nebude že?"

Docela mě zaskočil... Absolutně nevím kam tím směřuje

"Jak to myslíš?"

"No, říkal jsi, že nepije, nekouří a tak a dnes se procházel v parku a vykuřoval cígo za cígem jak fabrika... Začíná se mi líbit"

Vypustil jsem fakt, že Zayn zněl jako by o něj měl zájem a začal jsem uvažovat nad tím, že do toho stavu jsem ho dohnal já.

"Kurva" řekl jsem si pro sebe, ale Zee to slyšel

"Co je?"

"Nic, děkuju Zee... Jen... Mohl by jsi už jít... Potřebuju něco zařídit"

"Jasně brácho tak se měj"

Roommate - L. S. Kde žijí příběhy. Začni objevovat