Harry
Vstal jsem kolem 8, což je na mě nějak brzy. Všiml jsem si že Louis tady není, nechal mi tady lísteček, že jde nakoupit a brzy se vrátí. Jak může někdo takhle ráno být tak čilý, aby šel pryč. To já ležím minimálně do 9 v posteli.
To, že byl pryč mi hrálo do karet. Už delší dobu uvažuju, měl bych si přečíst jeho deníček. Já chápu... Soukromí a tak.. Ale v podstatě mi o sobě nic neřekl. Nic zajímavého o sobě a vážně mě to zajímá.
Vydal jsem se proto do jeho pokoje a začal hledat. Pod postelí nebyl, ve skříni nebyl, pod polštářem nebyl. Docházely mi napadá, ale ještě jsem se kouknul mezi jeho spodní prádlo. Byl tam! Problémem bylo klapnuti dveří, které se v ten moment ozvalo.
Deník jsem rychle vrátil na původní místo... Musím doufat, že si ho nedá někde jinde a až půjde zase ven, tak si ho přečtu.
"Harry? Co děláš sakra v mém pokoji?"
Kurva. "Ztratil jsem své oblíbené triko, tak jsem se díval, jestli jsi mi ho omylem nepřibral"
Myslím si, že lhaní mi jde, takže by neměl nic poznat."Aha, no myslím, že ne. Příště mi to dopředu řekni. Nemám rád, když mi někdo leze do soukromí. Každopádně se po něm raději kouknu... Jen mi řekni... jak vypadá?"
****
Dnes jsem ho u snídaně pozorně poslouchal, abych věděl, kdy jít číst. Nemyslím to nějak špatně, prostě mě jen zajímá.... Zajímá mě proč nechtěl zůstat doma a místo toho je tady se mnou. Musí to být asi vážné, když raději snese mě než jeho vlastní rodinu.
"... a odpoledne jdu s Katherine do obchoďáku" povídal nadšeně Louis. To se mi hodilo do mého plánu, ale dívka jménem Katherine mi pridelavala starosti.
"S Katherine?" nevím kdo to je, i přes to se nemůžu zbavit divného pocitu na hrudi.
"Jo, to je kámoška"
Dál jsem to nerozebiral. Už tak si musel myslet, že můj zájem o komunikaci s ním je větší než obvykle
*****
Vypařil se okolo druhé, počkal jsem 15 minut, jestli se nevrátí pro něco zpátky, ale naštěstí... nebo bohužel... se tak nestalo.
Deník byl na svém místě, stejně jako minule. Otevřel jsem jeho stránky a očima přejížděl jeho krásné písmo.
ČTEŠ
Roommate - L. S.
FanfictionHarry a Louis. Oba mají 19 let, ale přesto žijí každý jiným životním stylem. Co když se z nich stanou spolubydlící? Změní se jeden z nich?