17. Kapitola

36 1 0
                                    

Harry

Doslova jsem Zayna vyhnal, rychle se oblékl ať vypadám nějak "lidsky" a vyběhl z bytu rovnou do parku, kde prý chodí Louis. Cestou po schodech jsem si málem vyvrtl kotník, ale nějak jsem to naštěstí ustal... I když péče od NĚJ kdybych si zlomil nohu, by byla super. Tuhle myšlenku jsem raději hned vypustil z hlavy a pokračoval v cestě.

Prošel jsem celý, ale vážně celý park a on nikde. Problém je, že park je velký a stromů je tu snad milion, takže je pravděpodobné, že jsem jej přehlédl a už si teď sedí doma u nás.

No chodil jsem tam ještě značnou dobu, ale bylo moc teplo a mi se vážně nechce vypustit duši jen kvůli tomu, že si on rozhodl ničit život něčím jako jsou cigarety. Vím, že je to moje vina. Předtím vším byl v pohodě a nikdy jsem ho neviděl ani jednou kouřit nebo nedej bože pít alkohol. I když po pití by nemusel být takový nepoddajný.

Musel jsem se usmívat nad takovou myšlenkou. Fakt moc přemýšlím. Úplně nade vším.

Cestou po schodech jsem nemohl propadnout dech, ale tajně jsem doufal, že on už je uvnitř.

Strčil jsem klíč do zámku a slyšel za našimi dveřmi uvnitř bytu kroky, které vedly pryč od nich. Přísahám, že jestli se v tom pokoji zas zavře, tak i kdyby si od něj nechal udělat klíč tak je vykopnu.

****

Došel jsem k němu do pokoje a začal se koukat všude možně, dokonce i pod polštář na kterém ležel.

Louis

Nemám tušení co hledá, ale vypadá při tom tak zamyšleně a to jeho zkřivene obočí pod navalem jeho "emocí"... Jestli nějaké má.... Je extrémně sexy. Teda co to povídám... Jen mě využil, takhle bych o něm mluvit neměl.

Zadržoval jsem smích do doby než se mi začal hrabat ve spodním prádle. Vstal jsem z postele a přešel k němu.

"Co si kurva myslíš, že děláš?"

"Hledám" by mě zajímalo co

"A co přesně hledáš? Ať je to cokoliv, určitě to nebude v mých boxerkach"

"Cigarety..." odmlčel se a pohlédl na mě. Jak to kurva ví.

"Louisi, já vím, že to, co se stalo je špatné, ale nechci, aby sis kvůli toho ničil život"

"To co chceš ty mě nezajímá. Jestli sis nevšiml, tak jsem plnoletý a dokonce o něco málo starší než ty, takže mám tvůj názor víš kde"

"Jak chceš" řekl a zabouchl dveře jak malé uražené dítě

Idiot. Stejně mě zajímá jak na to při- JASNĚ Zayn.

Roommate - L. S. Kde žijí příběhy. Začni objevovat