Louis
"Nevím, jestli je to dobrý nápad Harry"
"Je, měl by sis víc vážit toho, že vůbec nějakou mámu máš a ještě jsi říkal, že ji to nevadí"
"Ale nebyl jsem s ní půl roku v kontaktu, co když mě už nechce vidět?"
"Ona ti nenapsala od té doby co jsi odešel?"
"Já rodičům smazal v mobilu čísla na mě, takže ani neměla možnost... A navíc kvůli tátovi jsem nechtěl, aby se mnou volala"
"Chápu, ale pozvat by jsi ji měl"
****
"Mami?" nervozitou se mi stáhl žaludek
"Lou? Jsi to ty?" plakala mi do mobilu.
"Ano... Chci se tě zeptat, jestli by jsi nás někdy nepřišla navštívit? Poslal bych ti adresu."
"Ráda někdy přijdu... Počkej, co myslíš tím NÁS?"
"To je na delší vyprávění... Vše se dozvíš"
****
Harry
"Liame, mohli byste přijít s Niallem a Zaynem v sobotu?"
"Co se děje? Zníš nějak vážně"
"To se dozvíte, to teď neřeš. Můžete teda?"
*******
Sobota
Louis
Jsem nervózní jak nikdy předtím. Dnes přijde den, kdy náš vztah oznamíme oficiálně. Nemám s tím problém, ale bude tady dost lidí a to znamená stres.
****
"Ahoj Lee"
"Ahoj Louis, tohle je Niall-můj přítel, Nialle tohle je Louis - můj kamarád""Ahoj Nialle, tolik jsem o tobě slyšel" smál jsem se upřímně
"Doufám, že jen to dobré"
Ve dveřích stál ještě Zayn. Od toho incidentu jsme se vlastně neviděli.
"Ahoj Zee" objal jsem ho a on udělal to samé
Celou dobu byl do nás zabodnutý pohled páru zelených oči, cítil jsem to.
Harry
"Ahoj Lee, ahoj Nialle"
Přistoupil jsem pak blíže i k Zaynovi "Brácho, omlouvám se za tu pěst a za scény... Já ti to vysvětlím, ale později"
Zayn na mě vrhl pohled, který mluvil za vše a pronesl "myslím, že jsem to pochopil"
*****
"Takže..." ujal jsem se slova, když všichni dojedli oběd "Chtěli bychom vám s Louisem oznámit, že spolu chodíme"
Louis
V moment, kdy to dořekl, se na mě otočili úplně všichni.
"Gratuluji?" řekl pořád udiveně Liam a Niall vedle něj jen přikývl
"Přeju vám to" řekl Zayn "Vlastně jsem to věděl už delší dobu, že se Harrymu líbíš, ale on se nikdy nesvěří....a pak jsou z toho jisté problémy, že?" vzhledl směrem k Harrymu, který se jen zamračil nad vzpomínkou z toho dne a dal to nerozebíral.
ČTEŠ
Roommate - L. S.
FanfictionHarry a Louis. Oba mají 19 let, ale přesto žijí každý jiným životním stylem. Co když se z nich stanou spolubydlící? Změní se jeden z nich?