20. Kapitola

32 1 0
                                    

Louis

Probudil jsem se docela brzy, ještě ani nevylezlo sluníčko. Harry stále spal a usmíval se u toho, asi se mu něco pěkného zda. Nemůžu a nechci vstát abych ho nevzbudil, ale od mého přemýšlení mě nic odtrhnout nemůže. Stále si přehrávám ten včerejšek, tu hádku. I přes to všechno se bojím, že to se mnou nemyslí vážně. Jsem docela citlivý člověk a proto jen při téhle myšlence začaly slzy téct po mé tváři. A k mému opravdu VELKÉMU neštěstí se zrovna musel probudit i Harry. Otočil jsem rychle obličej na druhou stranu, ale teď už byly všechny věci v pokoji viditelne, protože slunce za tu dobu už ukázalo svůj svit. To znamená, že mě musel vidět jak brecim... Super.

"Lou, co se děje?" myslel jsem, že se nad tou jeho starostlivosti rozteču. Řekl to tak něžným hlasem a přitom mě pohladil po tváři.

Otočil jsem se tedy opět k němu "Já-jen mě zajímá..."

"Povídej"

"Myslíš to se mnou opravdu vážně?"

Harry se začal potichu smát, ale přestal v okamžiku, kdy se mi začaly tvořit nové slzy.

"Jistě, že jo. Promiň, že se směju, jen mi to přijde absurdní po tom včerejšku, že se ptáš"

Tak jsem prostě možná až moc přemýšlel no.

Harry mě objal a začal mi krk obsypávat polibky. Konečně jsem se za celé to ráno usmál.

*****

Šel jsem s Catherine na nákupy po dlouhé době. Vlastně jsme spolu byli jen tenkrát jednou a bylo to super, tak proč to nezopakovat.

"Cate, musím ti něco říct... Týká se to Harryho a mě"

"Co se stalo? Něco ti udělal? Jestli jo tak ho zabiju, přísahám. Můj táta má doma pušku"

Ona je vážně blázen. Začal jsem se smát a to byla jediná věc, která ji konečně utišila.
"Neee, nic mi neudělal... Vlastně jak se to vezme"

"Tak už se vymačkni kurva"

"No...." začal jsem ji vyprávět celý příběh a ona nemohla uvěřit tomu co slyší.

"Já to nechápu... Vždyť-  ty-  on-  jak?"

"Už nějakou dobu k němu chovám city, ale nevěděl jsem, že on to má stejně a když jsem se začal líbat se Zaynem tak-"

"Ty ses líbal se Zaynem?"

"To je jedno... To ti povím zase příště"

Raději jsem ji doprovodil domů, ještě doteď nepobrala několik informací a mě to přišlo velmi vtipné a celou cestu domů se smál.

Roommate - L. S. Kde žijí příběhy. Začni objevovat