Louis
Jako každý večer jsem se šel sprchovat, s tím rozdílem, že jsem si zapomněl osušku v obýváku, když jsem dokoukaval fotbalový zápas. Kurva. To pak budu schnout věčně.
Hlavu plnou starostí jsem strčil pod tekoucí vodu a začal si mýt vlasy šamponem. Přes tu sprchu jsem neslyšel otevírání dveří a tak jsem si nevšiml, že mě celou dobu někdo pozoruje.
Oplachl jsem si oči a protřel si je. S hlavou ještě v předklonu jsem je otevřel a spatřil Harryho v celé své kráse. Stál předemnou celý nahý a v ruce držel mou osušku.
Leknutim jsem nadskočil až jsem se loktem bouchl do kachliček za mnou.
"Auu... Kurva co tady děláš?" snažil jsem si rukama alespoň zakrýt mé partie.
"Jen jsem ti přinesl osušku a přišel se osprchovat" nasadil jeho ďolíčkový úsměv
"V tom případě běž počkat na chodbu než se domyju" tohle tu dlouho nebylo...do koupelny mi vlezl už jednou ale přímo do sprchy to ne...
"Já ti chci ale pomoct s tím veškerým stresem a napětím"
NETUŠÍM jak to doprdele mysli, ale začíná mě to děsit a trochu i vzrušovat. Ten způsob jakým to vyslovil mi vehnal krev do mého penisu a já si tak moc přál aby už odešel.
"Běž pryč!.... Prosím" už jsem musel znít vážně zoufale
Harry
Líbilo se mi, jak se mě snažil dostat pryč i když bylo jasné, že to chce taky.
Nejprve jsem mu posunul ruce, které zakrývaly jeho erekci. Zvedl jsem mu je nad hlavu a udělal mu cucfleky po celém krku. Jazykem jsem postupoval k jeho bradavkam, do kterých jsem jej jemně kousal a on vzdychal dokonce mé jméno. Z toho se můj penis také napřímil.
Rty jsem doputoval až na jeho stehna a rukama mu zmáčkl zadek. To už jsem klečel na zemi a vzal si jeho penis do pusy. Nejdříve jsem nasál jeho špičku a už u toho nekontrolovatelně vzdychal mé jméno. Dal jsem si jej do úst celéhoa začal pomalu jezdil po celé délce. Pomalým tempem jsem mu dělal dobře, ale to mu nestačilo a chytl mě za mé kudrliny a začal si určovat tempo sám. Chtěl jsem mu za každou cenu udělat dobře a proto jsem si to tentokrát nechal líbit.
Občas jsem přidal i zuby a jazyk a dovedl tak Louise k silnému orgasmu. Udělal s emi do pusy a já to bez přemýšlení spolkl. On se zhroutil na zem a já jej teplou vodou oplachl a pomohl mu po nějaké době zabalit se do osušky.
Když mu došlo co se stalo, tak téměř vyběhl z koupelny a zavřel se ve svém pokoji. Já se osprchoval a šel spát s dobrým pocitem.
Louis
To-to bylo. Jak to říct. Líbilo se mi to a to moc, ale pořád platí, že je to kreten a tohle mu jeho reputaci nespraví.
Při vzpomínce na to, co se dělo ve sprše jsem se usmál a zčervenal se. Je největší čas jít spát.
ČTEŠ
Roommate - L. S.
FanfictionHarry a Louis. Oba mají 19 let, ale přesto žijí každý jiným životním stylem. Co když se z nich stanou spolubydlící? Změní se jeden z nich?