Lucruri despre Ariel
1. Personajul Ariel a fost creat dupa chipul si asemanarea Alyssei Milano.
2. Initial, Sebastian ar fi trebuit sa vorbeasca cu accent britanic, insa producatorul Howard Ashman a insistat ca accentul simpaticului crab sa fie jamaican. Asa a aparut scena cu melodia „Under the Sea", castigatoare a unui Premiu Oscar.
3. Se pare ca regizorul Ron Clements a propus prima oara realizarea acestui film in anul 1985, dar a fost refuzat de Disney pe motiv ca ideea semana prea bine cu filmul „Splash". De asemenea, Ariel a fost gandita ca fiind roscata intocmai ca sa nu semene cu sirena din „Splash".
4. Personajul Ursula a fost inspirat de Divine, celebru „drag queen", iar personalitatea ei a imprumutat caracteristici ale unui alt personaj Disney, Madame Medusa din „The Rescuers".
5. Printul Eric este inrudit cu Printul Phillip si Printesa Aurora din „Sleeping Beauty". In sala de mese din castelul sau, un tablou cu cei doi este pus pe perete (prima seara a lui Ariel pe uscat).
6. In scena de deschidere, atunci cand Regele Triton ajunge in arena, in multime se pot observa Mickey Mouse, Goofy, Donald Duck si Kermit The Frog.
7. Scena in care Ariel canta melodia „Part of your world" era sa nu vada lumina zilei, iar asta deoarece Jeffrey Katzenberg, Presedintele Walt Disney Studios, a gasit-o extrem de plictisitoare. A fost introdusa pana la urma in film, devenind una dintre cele mai indragite scene din „Mica Sirena".
8. Jodi Benson, cea care i-a imprumutat lui Ariel vocea sa, a interpretat pe intuneric piesa „Part of your world", imaginandu-se in adancuri.
9. Christopher Daniel Barmes avea doar 16 ani atunci cand a inregistrat vocea Printului Eric
10. Chipul lui Mickey Mouse apare si pe contractul pe care Ursula i-l da lui Ariel pentru a-l semna, dar si in scena in care animalele incearca sa intrerupa nunta lui Eric cu impostoarea Vanessa.
11. Grota plina de comori a lui Ariel gazduieste si tabloul „Magdalene With the Smoking Flame", realizat de pictorul Georges de La Tour in secolul al 17-lea.
12. „Mica Sirena" a fost primul film Disney ce a primit un Premiu Oscar dupa „Bedknobs and Broomsticks" (1971).
CITEȘTI
desene animate (facts )2√
Randomce nu știai despre desene animate, dar ai vrut să știi 08 septembrie 2014-12 august 2015 |Colecția"Totul despre desene"3| Ⓒ 2015 Dark_werewolf13. All rights reserved.