Justice League
#Superman
1. În benzile desenate, Superman a fost odată mușcat de Dracula, dar pentru că el este alimentat de soare, Dracula a explodat imediat.
2. Clark Kent este de asemenea un personaj din universul Marvel unde este de fapt doar un reporter manierat și nimic mai mult
3. Potrivit benzilor desenate, Lex Luthor este supărat pe Superman deoarece el credea că Superman a contribuit la calviția capului său când era un copil. (WHAT?)
4. A fost o versiune a lui Superman creată în cazul în care Superman ar fi fost crescut în Uniunea Sovietică.
5. Superman a mânuit odată ciocanul lui Thor într-un crossover epic de JLA/ Avengers. El a realizat acest lucru nu pentru că era un om super, ci pentru că a fost vrednic.
6. DC Comics a plătit 130 dolari în 1938 pentru drepturile exclusive ale lui Superman.
7. În 2001, creatorul Marvel Comics, Stan Lee a scris 15 benzi desenate DC, re-scrise cu supereroii populari DC, cum ar fi Batman și Superman. (ce n-aș da să le văd)
8. Henry Cavill aproape nu fusese distribuit ca Superman în Man of Steel, pentru că a fost ocupat jucându-se World of Warcraft.
9. Royal Canadian Mint imprimă monede oficiale cu Superman în valută canadiană.
10. Nicolas Cage și-a numit fiul Kal-El după Superman.
11. Superman a fost conceput la început ca un infractor chel, telepatic, care dorea dominația mondială.
CITEȘTI
desene animate (facts )2√
Randomce nu știai despre desene animate, dar ai vrut să știi 08 septembrie 2014-12 august 2015 |Colecția"Totul despre desene"3| Ⓒ 2015 Dark_werewolf13. All rights reserved.