1K 44 10
                                    

Justice League


#Green Lantern

1. Toate Lanternele Verzi au fost prieteni buni cu super-eroul Flash.

2. Personajul a fost inspirat când Nodell a văzut un angajat în metroul din New York fluturând un felinar roșu pentru a opri traficul și unul verde pentru a-l porni. Atunci a fost clar!

3. Lanterna Verde, Hal Jordan, a fost un membru fondator al Justice League of America.

4. John Stewart a fost o Lanternă Verde afro-american.

5. Steaua Sapphire a fost prietena lui Green Lantern înainte de a deveni unul dintre dușmanii săi cei mai mortali.

6. Green Lantern mânuiește un inel de putere Oan, cea mai puternică armă din univers.

7. Cel mai iconic Green Lantern din toate timpurile este pilotul de teste Hal Jordan, Silver-Age Green Lantern.

8. Revista originală Lanterna Verde (Golden Age) a apărut pentru prima dată în 1940 în All-American Comics #16, scrise de Bill Finger (co-creator din The God Damned Batman). Numele lui a fost Alan Scott și inelul său a fost un artefact magic care i-a acordat multe capacități. Inelul a avut două puncte slabe: în primul rând, el trebuia reîncărcat la fiecare douăzeci și patru de ore, atingându-l de lanterna magică. În al doilea rând, nu a mers pe lemn. Știu, nu? Lemn? Probabil te gândești că e cea mai proastă slăbiciune a unui super-erou vreodată.

9. Jurământul lui Green Lantern:

În strălucirea zilei, în noaptea neagră,

Nici un rău nu va scăpa de sub vederea mea

Fie ca cei care se închină puterii răului,

Să se ferească de puterea mea ... a Lanternei Verzi!

desene animate (facts )2√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum