Winx——>
Bloom
1. Curiozități:
Data nasterii: 10 decembrie
Semnul astrologic: Dragon
Mâncare preferată: Pizza
Culoare preferată: Rosu
Hobby favorita: citesc cărți despre basme si magie
Iubit Ideal: Sky!
Cel mai bun prieten: Stella!
Filme preferate: comedii romantice
Placeri: gătit prajituri pentru prietenii mei
Muzica preferata: Pop
Lovitura favorita: Dragon Flame
2. Numele lui Bloom este, probabil, o referire la faptul că de-a lungul seriei ea isi descoperă puterile și începe a înflorit de la o fată umană normală în cea mai puternică zână din Univers.
3. Bloom este un artist ca Helia.
4. Bloom are unele similaritati cu Harry Potter din seria Harry Potter de J.K. Rowling: părinții lui Harry au fost uciși atunci când el a fost un copil de Lord Voldemort și a trăit ca un copil obișnuit cu mătușa și unchiul său, până când a aflat că a fost un vrăjitor și a aderat la Școala Hogwarts de Vrajitorie si Magie. În același mod, familia lui Bloom a dispărut când regatul ei a fost distrus de vrăjitoarele ancestrale, atunci când ea a fost un copil și a crescut într-o familie de pe Pământ nu știa cine era și de unde a venit până s-a întâlnit cu Stella și a mers la Scoala Alfea pentru zane in Magix. Ambii (Harry și Bloom) în cele din urmă înving și provoacă moartea celor care l-au ucis părinții.
5. Bloom are unele similaritati cu Jean Grey de la Comics Marvel: Jean Grey este un personaj foarte puternic cu părul roșu și a fost corpul temporar a Forței Phoenix, una dintre cele mai vechi entități cosmice cunoscute din universul Marvel. Bloom este vasul puterii Flamie Dragonului, care reprezintă creația și este sursa tuturor magie și viații. Atât Bloom și Jean, la un moment dat a devenit rele. Bloom a fost transformată în întuneric, Bloom de Darkar la fel ca Jean Grey ca Phoenix care a fost transformată în Phoenix.
CITEȘTI
desene animate (facts )2√
Randomce nu știai despre desene animate, dar ai vrut să știi 08 septembrie 2014-12 august 2015 |Colecția"Totul despre desene"3| Ⓒ 2015 Dark_werewolf13. All rights reserved.