661 47 16
                                    

Batman


1. Există în Turcia un oraş numit „Batman". Nu se știe dacă super eroul trăiește acolo sau nu, dar locul e frumos.

2. Batman a luptat cu Ebola în anii '90 și Robin aproape a murit. Chiar și super eroii trebuie să aibe o igienă corespunzătoare.

3. Cuvântul „Batman" e folosit pentru a desemna servitorul cuiva. În concluzie, Alfred Pennyworth este de fapt Batmanul lui Batman.

4. Ben Affleck e singurul actor care a purtat atât costumul lui Batman cât și pe cel al lui Superman în 2 filme diferite. Mai rămâne să-i interpreteze pe ambii super-eroi într-un singur film...

5. În 1996 atât revista DC comic și Marvel au publicat o serie de benzi desenate unde Batman și Wolverine reprezentau un singur personaj numit Dark Claw. Personajul arăta așa: (vezi poza media)

6. Tom Hardy (Bane) a avut nevoie de tocuri de 7,62 centimetri pentru a avea aceeași înălțime cu Christian Bale și astfel să poată „să-l privească în ochi" pe Batman.

7. Paul Reubens (Pee Wee Herman) a fost în Batman revine (1992) tatăl omului Pinguin.

8. Batman a fost o dată numele unei poziții în armată. A fost o poziție de funcționar subordonat sau servitor.

9. Lui Quentin Tarantino nu-i place Batman, susținând că „nu e un personaj foarte interesant". Conform spuselor lui Quentin, cel mai bun Batman ar fi putut fi jucat de Alec Baldwin în anii '80.

10. A existat un film pierdut numit Batman vs Dracula. Sunt mulți fani Batman care ar dori să-l vadă.

desene animate (facts )2√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum