571 37 12
                                    

Batman


11. Batman îl fentează pe The Riddler atât de tare, astfel încât Riddler devine nebun. Riddler concepuse „capacana perfectă" pentru Batman, dar super eroul a reușit să scape. Școul și curiozitatea i-au afectat sănătatea mentală lui Riddler așa de mult încât a fost dus la azilul Arkham.

12. Batman a fost inspirat din da Vinci, filme și bărbați mascați. Aripile au fost luate de la schița unui aparat de zbor a lui da Vinci, costumul și identitatea fiind inspirate din filmul Bat whisperers (1930), iar alter egoul bogat fiind inspirat din MASCA lui Zorro (1920), personajul dintr-o emisiune radio numit Shadow inspirând mantaua lui Batman, identitatea sa dublă și talentul său de detectiv.

13. Identitatea secretă a lui Batman nu e secretă.De fapt sunt 11 personaje care știau că Batman și Bruce Wayne sunt una și aceeași persoană.

14. Batman are de fapt 34 de ani. El are o istorie care include o educație elevată: Cambridge și Sorbonne, experiență FBI, antrenament de arte marțiale, lecții de invizibilitate luate de la ninja...

15. Cavalerul negru (The Dark knight) este primul film Batman care nu a avut în titlul numele celebrului super-erou. A avut așa de mare succes încât Christopher Nolan a decis să facă o continuare a filmului care să nu conțină din nou cuvântul Batman. Titlul continuării... The Dark Knight Rises.

16. Luke Skywalker e vocea lui Joker în aniamația Batman: The Animated Series.Ultimul cavaler Jedi al Galaxiei trece de partea întunecată în Batman.

17. Andy Warhol a regizat primul film Batman. Totuși, filmul său Batman Dracula nu a fost niciodată lansat.

18. Gotham e de fapt Nottingham. Vizita autorului Washington Irving în Anglia înainte de a face filmul a fost inspirată.

19. O versiune a formației The Beatles există în universul Batman. În timp ce salva lumea, Batman a avut un oarecare interes pentru cultura pop, de asemenea.

20. Fanii l-au ucis pe Robin. În 1988, cititorii au fost întrebați despre cum ar trebui să se termine povestea lui Robin. Aceștia, în majoritate (5343 din 10000), au votat pentru moartea sa, așa că Robin a fost ucis.

desene animate (facts )2√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum