535 47 5
                                    

SpongeBob Pantaloni Patrati


1. Bautura favorit: laptele cu ciocolata si orice bautura care contine lapte

2. Sportul preferat: pescuitul de meduze

3. SpongeBob a fost creat de un fost biolog marin, Steve Hillenburg, care, la fel ca celebrul buretel, a lucrat ca bucatar la un restaurant cu fructe de mare.

4. La inceput SpongeBob trebuia sa se numeasca SpongeBoy, numai ca numele fusese deja luat de o marca de... mopuri.

5. Sponge nu este nicidecum un burete de mare, ci unul de bucatarie, cu care se spala vasele.

6. Creatorul lui, Steve Hillenburg, a insistat sa se numeasca Buretelul Bob de frica sa nu fie confundat de catre copii cu o bucata de cascaval!

7. SpongeBob traieste intr-un ananas pentru ca ii place cum miroase in casa lui. 

8. Vecinul lui SpongeBob, Calamar, este, de fapt, o caracatita, chiar daca are cu doua brate mai putin. 

9. Conform permisului de conducere a lui SpongeBob, acesta s-a nascut pe 4 iulie 1986.

10. La inceput, SpongeBob avea si o sapca verde pe cap.

11. Reteta pentru burgerii Krabby este un secret bine pazit, dar creatorul Hillenburg crede ca acestia sunt vegetarieni.

12. Patrick si melcul Gary sunt verisori primari.

13. Patrick cantareste doar 56 de grame si are par roz

14. O ciuperca descoperita in 2011 a fost botezata dupa SpongeBob si se numeste Spongiforma Squarepantsii.

desene animate (facts )2√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum