Tom și Jerry
1. Ce companie a creat "Tom și Jerry" și când?
- Hanna Barbera, în anul 1940, companie producătoare a mai multor desene animate de succes, cum ar fi: The Flintstones, Yogi Bear, Scooby-Doo, The Smurfs și The Jetsons.
2. Câte episoade s-au făcut în total?
- 322 episoade și 8 filme.
3. Oau, câte episoade! A fost Jerry prins vreodată de Tom?
- Da, o singură dată. Tom a pus o capcană cu care l-a prins pe Jerry și pe nepotul lui (Tuffy). La sfârșitul episodului Tom stă pe scaunul lui și sărbătorește "victoria", iar în fundal sunt Jerry și Tuffy prinși într-un bol.
4. Pe Tom nu l-a chemat întotdeauna așa. Care a fost primul lui nume?
- Jasper. În primul episod "Puss Gets The Boots", prietena lui Tom îl strigă pe acesta Jasper.
5. "Tom & Jerry" a fost la început difuzat doar la cinematograf. Când a debutat prima dată la TV?
- În 1975 pe postul de televiziune ABC.
6. Dacă e așa de bun, a câștigat vreun premiu acest serial?
- Da, a câștigat 7 Oscaruri pentru cel mai bun serial animat, mai multe decât orice alt desen. A mai fost nominalizat de 6 ori pentru același premiu.
7. Au vorbit vreodată Tom și Jerry?
- În episoadele clasice foarte, foarte rar. Din acest motiv muzica de pe fundal are un rol esențial în acțiunea din serial. Abia din 2005 Tom și Jerry au "primit" voci în noile episoade "Tom and Jerry Tales"
8. Cine a compus muzica?
- Scott Bradley a avut cea mai mare contribuție în muzica din Tom și Jerry. Între anii 1940 și 1958 a compus coloana sonoră pentru 113 din 114 episoade.
CITEȘTI
desene animate (facts )2√
Randomce nu știai despre desene animate, dar ai vrut să știi 08 septembrie 2014-12 august 2015 |Colecția"Totul despre desene"3| Ⓒ 2015 Dark_werewolf13. All rights reserved.