554 42 4
                                    

"Sa-nceapa aventura"


1. Filmul de scurt metraj a fost initial cumparat de Nickelodeon, a aparut online in 2008 si a devenit viral.

2. Vocea Printesei Gumita este si vocea lui Starfire din Teen Titans.

3. Vocea Regelui de gheata este si vocea lui SpongeBob Pantaloni Patrati.

4. Numele parintilor lui Jake si Finn sunt Margaret si Joshua.

5. Numele adevarat al Printesei Gumita este Bonnibel, dar doar Marceline ii spune asa.

6. Finn are daltonism (confunda culoare verde cu rosu) si se vede intr-un episod in care confunda un smarald cu un rubin.

7. Spre deosebire de multe desene animate, Finn chiar creste de-a lungul episoadelor. Daca la inceput avea 12 ani, in sezonul sase, are 16.

8. In scurt-metrajul original, Jake avea 28 de ani.

9. Jake a fost blestemat ca organele lui interne sa miroasa a vanilie.

10. De-a lungul serialului, a murit o singura data, in episodul "Sons of Mars".

11. In fiecare episod, apare un melc.

12. Regele Ghetii are un tatuaj in forma de pinguin pe fesa dreapta.

13. Scenaristii de la "Sa-nceapa aventura" joaca un joc: fiecare are doua minute a deseneze o imagine, iar persoana de langa are doua minute sa scrie prima scena. Din 30-40 de rezultate, doar unul ajunge sa se transforme intr-un episod intreg.

14. Pentru un singur episod, este nevoie de noua luni de lucru.

15. Majoritatea glumelor care sunt refuzate de Cartoon Network sunt legate de parturi.

 

desene animate (facts )2√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum