♛SPECIAL♛

779 44 7
                                    

 Episodul pierdut din Curaj, cainele cel fricos


Da, oameni buni. Dupa cum ati vazut si in titlul capitolului, aici va voi arata episoul pierdut din Curaj. Aparent, nu este chiar un episod, ci bucati dintr-un episod rulat si in Romania, cu anumite scene scoase insa.

Episodul cu pricina se numeste "Viata de peste". Episodul incepea cu eroul nostru, incercand sa invete un pestisor cum sa sara printr-un cerc. Dar e intrerupt de Muriel care vine in sufragerie cu o tava de sushi. Curaj ia o bucata de pe tava, ceea ce aduce socul pestisorului. 

Dupa ce pestele antagonist (nu acela a lui Curaj, altul) duce familia in adâncuri pentru judecata, pestisorul lui Curaj sare din acvariul sau, se uita dubios in stanga si in dreapta, face o fata maniaca, scotand doua betisoare chinezesti pentru a manca preparatul. Deci, pestele este un canibal notoriu. In episodul de la tv, imaginea se schmba imediat, dar aici este alta mancare de peste. Acesta a continuat sa manance carnea ca un maniac, cateva minute bune, apoi s-a oprit brusc, s-a uitat in camera tot cu o expresie dubioasa. Ochii pestelui erau extra-realistici, lucru neobisnuit la desenele animate. Apoi ecranul se intrerupe pentru cateva minute, in care nu se vazusera decat purici. Restul episodului a decurs ca cel original. Dupa incheierea episodulu, dupa ce Curaj se apleaca in fata multimii, ecranul iar se intrerupe brusc pentru 6 minute.

Urmatorul videoclip care incepu dupa episod era un filmulet facut o camera de la telefon. intr-o padure, noaptea. Cameramanul mergea de 5 minute pe acolo, ca un bezmetic, pana ce s-a oprit in fata unui lac. El a pus camera aproape de apa unde se vedeau pestisori mici, care inotau. Apoi apare in cadru un pestisr mic si portocaliu, asemanator ca cel din desen, apoi ecranul se intunecase. Dupa care un nou episod incepu.


desene animate (facts )2√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum