1. Ash Ketchum(din Pokemon) este născut pe 1 aprilie 1997
2. În Cartea recordurilor l-a desemnat pe Bugs Bunny drept cel mai prolific personaj animat din toate timpurile, cu sute de apariţii în scurtmetraje şi lungmetraje. Săptămâna aceasta simpaticul Bugs împlineşte o vârstă venerabilă: 75 de ani de la primul său scurtmetraj oficial, , lansat pe 27 iulie 1940.
Deşi studiourile Warner au folosit o versiune a lui Bugs Bunny încă din 1938, în scurtmetrajul Porky's Hare Hunt, A Wild Hare este primul în care Bugs este protagonist în încercata sa relaţie cu Elmer Fudd, vânătorul disperat să-l ucidă. Totodată, A Wild Hare este primul scurtmetraj în care Bugs foloseşte celebra replică "What's up, Doc?", replică pronunţată de vocea inconfundabilă a lui . A Wild Hare s-a bucurat de un mare succes în şi a fost nominalizat la Oscarul pentru Cel mai bun scurtmetraj animat.
Pentru mulţi dintre noi, traiectoria ulterioară a lui Bugs este cât se poate de cunoscută: la începutul anilor '40 devine cel mai mare star al seriei Merrie Melodies. În câţiva ani, studiourile Warner erau deja cel mai profitabil producător de desene animate din Statele Unite, iar Bugs va ajuta la consolidarea acestei poziţii cu peste 170 de scurtmetraje pentru realizate de-a lungul următorilor 20 de ani. Din 1964 Bugs încetează să apară pe marele ecran, cariera sa fiind destinată exclusiv posturilor TV. De-abia în 1990 va reveni la cinema, la aniversarea vârstei de 50 de ani, cu scurtmetrajul de patru minute Box-Office Bunny.
În 1996 Bugs apare în alături de Michael Jordan. Producţia va deveni despre baschet cu cele mai mari încasări în toate timpurile. În prezent se aud zvonuri că Space Jam ar putea avea o continuare în care este dorit , foarte lăudat pentru apariţia sa în comedia în regia lui Judd Apatow.
3. Există o teorie care spune că Teen Titans Go se întâmplă în mintea lui Beast Boy, în vise.
CITEȘTI
desene animate (facts )2√
Randomce nu știai despre desene animate, dar ai vrut să știi 08 septembrie 2014-12 august 2015 |Colecția"Totul despre desene"3| Ⓒ 2015 Dark_werewolf13. All rights reserved.