Skorašnje svitanje sunca te njegove sitne zrake koje su se probijale kroz mutne oblake nisu smetale Louisu dok je hodao prema starom mjestu. Crna kapuljača koju je nosio mu je pomogla da se savršeno uklopi među ljude koji u rane jutarnje sate žure na posao. Nije spavao čitavu noć, a ipak je obavio zadan posao. Nakon što preda prljavo zarađeni novac odlazi u svoj stan slušati još jednu rundu psovki i uvreda koje mu Sophia pruža. S rukama u dubokim džepovima crnog kaputa i sa očima čvrsto prikovanim za tlo, ušao je u dobro poznatu usku uličicu koja se nalazila između visokih ostarijelih zgrada. James i društvo su ga čekali već dugo vremena, zapravo cijelu noć jer im je novac trebao, a nisu imali bolje mjesto od ovoga za sastanke.
"Jesi nabavio?" Pitao je James ustajavši sa pokvarenog i starog auta.
"I više nego što ti je trebalo!" Nasmijao se te mu prišao nakon čega je iz kaputa izvadio primamljivu svotu novaca pričvršćenu crnom gumicom za kosu.
"Nisam ni sumljao u tebe! Sad mi reci kako si uspio ovoliko dobiti, sigurno ljudi ne nose toliko lovu na tulume." Zaključio je dok je na autu brojao novac.
"Sigurno je povalio neku žensku." Rekao je Brandon, potom se nasmijavši dok je tipkao poruku.
"Pusti ga da priča." Zaprijetio je James.
"Pa zapravo Brad je upravu! Na početku večeri su bili svi poznati, većinu smo već i opljačkali. Onda sam naletio na neku curu koja je sjedila sama za šankom i primjetio torbicu koju je čvrsto držala uza sebe."
"Nju si povalio?" Pitao je Carlos..
"Ne! Počeo sam pričati s njom samo zato što sam bio siguran da ima love. Toliko malo mi je nedostajalo da je zamolim za ples jer mi je trebala neka isprika da je maknem od šanka i da tad uhvatim priliku i vidim što je cijelo vrijeme skrivala, ali onda sam sreo neku djevojku koja mi je doslovno htjela platiti za sex! Pa sam zapravo cijelu večer bio s njom." Nasmijao se.
"A što je bilo s ovom prvom?" David je bio znatiželjan.
"Ma ništa. Kasnije mi je upala u sobu dok sam bio nad crnkom i istjerao sam je van. Bilo mi je presmiješno kakav je zraz lica imala. Cijelu večer je bila zbunjena i sramežljiva, kasnije mi se ispričavala zbog toga što nas je vidjela. Vidjelo se da joj je bilo neugodno. Kao da se nikad nije jebala!" Osmijeh mu je bio tako širok dok je pričao.
"Možda i nije?" Carlos se nasmijao, ali ipak je mislio ozbiljno.
"Ma daj molim te. Mislim, cura je prezgodna i plavuša je. Ne mogu vjerovati da nekom nije dala."
"Dobro, pustimo sad nju. Što je dalje bilo? Gdje je Luke uostalom? Trebali ste doći zajedno.." James je pitao.
"Uglavnom, kad me Rose uhvatila.." Louis je započeo, ali David ga je usred rečenice prekinuo.
"Tko je Rose?"
Louis je puhnuo jer mu nisu dopuštali da dovrši započetu priču stoga je James umirio društvo jer je i on sam htio čuti svršetak.
"Rose je ona plavuša. Ostavio sam crnku i sišao u prizemlje da je pronađem i izderem se na nju, ali onda sam vidio kako priča s Lukeom iako mi ni to nije bilo jasno. Htio sam im prići, ali tad sam primjetio njenu torbicu na šanku ispred kojeg je sjedila. I dok su pričali, iskoristio sam priliku i zgrabio nešto novca što je imala. Luke je otišao s njom i još nekom curom, a kasnije je došla crnka i odveo sam je u sobu da mi plati. To je uglavnom bilo to."
"Nisi kasnije pričao s plavušom?" James je pitao.
"Ne!"
Rekao je i otvorio pivo koje je stajalo sa strane. Nije im htio govoriti da joj je kasnije vratio torbicu iako je uzeo novac i vratio je gotovo praznu. Da je to priznao, James bi sigurno poludio i nikad ga više ne bi slao u takve akcije. Ovako ni on sam nije bio siguran zašto je napravio ono što nikako nije smio. Možda zato što je na početku večeri htio pričati s njom bez obzira hoće li je opljačkati ili ne. Dosad je bio samo sa atraktivnim i primamljivim curama koje se ne boje reći ono što žele, koje na zabave dolaze skoro pa gole i koje samo žele nekog muškarca uza sebe u svako doba. Rose je bila čista suprotnost iako to na početku nije uvidio. Znao je samo da je ona djevojka koja ne voli izlaziti, koja ne govori proste riječi i koja je po svemu tajnovita. Ipak, činilo mu se da ju je vidio samo tu jednu noć i da je više nikad neće vidjeti pa tome nije pridavao previše pažnje. Bila je samo još jedna djevojka koju je upoznao tu večer i koju će ubrzo zaboraviti. No nije ni pomislio da će mu ona kasnije postati itekako bitna..
YOU ARE READING
Broken
FanfictionImala je život o kakvom su ostali samo mogli sanjati. Njeni roditelji su posjedovali ogromnu kuću punu poslušnih sluga, imali su novca na bacanje i nikad joj ništa nije nedostajalo. Voljela je čitati knjige, imala je samo jednu najbolju prijateljicu...