Iduća tri sata u školi su bila noćna mora. Mark je stalno bio iza mene, svake proklete sekunde i samo je pokušavao pričati sa mnom bez obzira na to što zna da ne želim imati nikakav kontakt s njim. Misteriozne poruke su prestajale dolaziti, ali detalj koji je pisao u njima pomutio mi je razum. On je bio ovdje, u ovoj školi! Taj čovjek koji me plaši preko poruka sad me prati i vidi svaki moj učinjeni korak. Ima nečistog posla s mojom obitelji, mrzi Louisa i petlja se u moj život. Ovakve stvari se ne događaju! Trebala bih ga prijaviti policiji, no s obzirom na to kako me uhodi svake sekunde u danu, sumnjam da bih uopće došla do prve policijske stanice. Počnem razmišljati o tome da sve kažem Louisu. Ipak se za njega pričalo da je on glavni kriminalac u ovom gradu i da se bavi zaista mutnim poslovima. Ali vidim da su te priče prestale i stvarno sam zahvalna na tome. Ne bih mogla podnijeti da sam u vezi sa nekim tko mi skriva sve ono što radi. Louis više nije onakav kakav je prije bio. Sad je mirniji i uviđa prave stvari koje bi trebao raditi i drago mi je zbog toga. Shvaćam da mogu imati povjerenja u njega i to mi daje trunku hrabrosti. Kad je konačno došao odmor i kraj škole za danas bila sam prva na izlasku iz razreda. Nabrzinu sam skupila stvari sa klupe i stavila ih u ruksak. Mark me cijelo vrijeme promatrao i koliko god ja njega mrzila i ne podnosila i dalje mi je ulijevao strah u kosti. Svaki put kad ga vidim.. sjetim se onoga i ta uspomena, ta vražija uspomena mi nikad neće pobjeći iz glave. Pozdravimo se sa profesorom, a Logan mi šalje poruku u trenutku dok sam još šetala hodnikom prema izlasku iz škole. "Leila i ja te čekamo ispred sveučilišta.. Imamo veliku jumbo pizzu, topla je haha požurii :))" Nasmijem se na činjenicu kako mi dan još nije u potpunosti propao i izađem iz škole. Na prakingu me je čekao Loganov auto, a u njemu su bili oni dvoje. Sa osmijehom sam im se približila i pokucala na prozor dok sam gledala Logana koji sjedi iznutra. Okrenuo se i otvorio mi je prozor govorivši da uđem unutra jer kao idemo negdje. Obišla sam automobil i otvorila zadnja vrata i ušla.
"Ćao draga!" Leila je bila sva sretna što sam u njihovoj prisutnosti, a to se moglo vidjeti po izrazu njenog lica koji je širio savršeno pozitivno energiju. Ova djevojka mi se stvarno dopada.
"Ćao!.. Gdje je ta pizza o kojoj ste pričali?" Pitam jer ne vidim ni jednu kutiju u autu, a dok Logan pali automobil i izlazi sa parkinga, Leila mi odluči reći istinu.
"Pa Logan je znao da ćeš se požuriti ako ti spomenemo pizzu i stoga je bio tako okrutan da se šali o ozbiljnoj stvari.." Logan je čudno pogledao, a Leila mu je usprkos nastavila "Što me tako gledaš? Pizza je oduvijek bila ozbiljna stvar." Logan i ja smo se nasmijali jer se zaista pravila ozbiljnom dok je tako govorila. Uskoro je priznala da se šali, no to je bilo tako očito. Ostatak vožnje koja je trajala svega 1oak minuta smo uglavnom pričali. I svaka tema bi na kraju završila smijanjem od kojeg bismo se trebali držati za stomak jer bi svatko od nas ponekad izvalio veliku gluposti. Izašli smo iz auta i onda sam shvatila da se nalazimo ispred velikog shopping centra.
"Idemo prvo na obećanu pizzu.." Leila je strogo pogledala u Logana kao da mu to ovisi o životu "a onda ćemo Rose i ja otići kupiti nešto nove odjeće." Hmm nitko mi ništa nije spominjao u vezi nekakve kupnje. Ipak kimnem glavom i tako joj potvrdim da ću joj pomoći pri izboru odjeće koju namjerava kupiti. Pri ulasku u centar oni dvoje su išli ispred mene držeći se za ruke, a ja sam se osjećala kao najgori jadnik dok pratim zaljubljeni par. Oni su stvarno prekrasni i vole se, to se zaista vidi na njima, ali bilo bi mnogo ljepše da je Louis sad sa mnom. On me možda voli, ili ne voli.. u to još nisam u potpunosti sigurna, ali znam kako bi me sigurno držao za ruku da je sad sa mnom. Dosta puta mi je iskazao da voli biti sa mnom i da mi voli ugađati iako se stalno i neprestano svađamo. Volim biti s njim, a kad smo odvojeni, cijeli dan je tako bezvezan. Restourant Mountain je bio prepun kad smo došli unutra i jedva smo našli mjesto gdje ćemo sjesti. Konobarima je trebalo nekih 10ak minuta samo da prime narudžbu, a nakon nekih pola sata dobili smo jumbo pizzu koja je tako savršeno mirisala da smo svi navalili na nju. Ne sjećam se kad sam zadnji put ovako uživala u jelu dok sam bila u predivnom društvu koji mi odgovara. Logana znam od malih nogu, a Leilu sam zavoljela čim sam je ugledala. Ona je tako simpatična osoba, voli se šaliti i stalno se smije. Pozitivna je i vesela osoba. To mi se zaista sviđa kod nje.
CZYTASZ
Broken
FanfictionImala je život o kakvom su ostali samo mogli sanjati. Njeni roditelji su posjedovali ogromnu kuću punu poslušnih sluga, imali su novca na bacanje i nikad joj ništa nije nedostajalo. Voljela je čitati knjige, imala je samo jednu najbolju prijateljicu...