Chapter 29.

628 34 0
                                    


Htjela sam ostati smirena i staložena samo gledavši u njega, ali njegov zabrinut i vidno iznenađen izraz lica me natjerao da ipak stvorim kratkotrajan osmijeh koji i nije bio toliko uočljiv. Gledao me tako dugo da se činilo kao da je prošlo stoljeće, a onda je konačno uzeo mobitel u ruke i za manje od 1o sekundi dobila sam poruku. Čim sam vidjela njegovo ime na zaslonu sa srcem pored toga, ispila sam čašu do kraja te tek onda otvorila poruku dok je Logan također pričao s nekim. "Što radiš ovdje? Ovo mjesto je opasno.. " Napisao mi je, a kad sam podigla pogled vidjela sam da i dalje gleda u mene, doslovno je zaboravio da je sa njima trojicom u društvu. Srećom pa me oni još nisu vidjeli. Odlučila sam mu odgovoriti iako sad više ni ne želim da se ovo dopisivanje nastavi, jer sam ljuta na njega.. Ma koga ja zavaravam? "Došla sam sa svojim novim dečkom. Čula sam da si i ti pronašao nekoga pa ti nisam htjela više smetati.." Mislim da bolji odgovor i nisam mogla smisliti, a sam izraz njegova lica dok je čitao tu istu poruku dokazao mi je sve. Bio je iznenađen, zapravo to je jako mala i beznačajna riječ s obzirom na reakciju koju je u tom trenutku imao. Nagnuo se i sigurna sam da je vidio Logana koji je baš tad prekinuo poziv i stavio mobitel na stol. Onda je počeo pričati s Jamesom, ali i taj razgovor je trajao svega par sekundi. Uzeo je mobitel u ruke i počeo tipkati. "Rose, nemoj se zajebavati. Ako si opet s onim kretenom, napravit ću takav cirkus da će me policija morati odvoditi odavde. Bolje se makni od njega iste sekunde." Pročitala sam poruku i samo što sam pogledala u njega, vidjela sam da je čitav smrknut dok mobitel stoji do njega, a on prstima lagano tapka po stolu od nervoze. 

"Leila je zvala. Doći će za 5 minuta." Logan me obavijestio i trebalo mi je par minuta da zapravo skontam tko je Leila. Ovaj alkohol je tako čudan, samo me usporava u svemu i moje emocije bile one sretne ili tužne, 10 puta su jače nego inače. 

"Uh, super. Jedva je čekam upoznati!" Rekla sam iako je moj pogled i dalje bio usredotočen na Louisa koji se svake sekunde činio sve ljućim, ako je to ikako moguće.

"Želim te vidjeti van za 2 minute." Primila sam još jednu poruku od njega, a Logan je vidio njegovo ime na zaslonu prije nego što sam uopće uzela mobitel u ruke. Pogledala sam prema njihovom stolu, no Louisa više nije bilo, već je bio na pola puta prema izlazu iz bara, a oči su mu bile uperene u tlo, uopće se nije obazirao na mene.

"Što sad on hoće?" Logan me upitao i vidjela sam kojim je pogledom promatrao moj mobitel koji sam uzimala u ruke. Ne želim da sad i on postane ljut kad mu dolazi djevojka. Svi oko mene tako brzo promjene svoje raspoloženje i čini mi se da sam za sve to ja kriva.

"Ne znam, valjda se želi ispričati." Odmahnula sam glavom i htjela sam mu odgovoriti na poruku, ali Logan me stalno prekidao. Ne pojavim li se vani, Louis će ga ubiti, u to sam sigurna. Kvragu nisam mu ni trebala slati poruke.

"Nećeš mu valjda oprostiti. Rose, sjećaš se što je učinio?" Prisjećao me i tad nisam znala što da napravim. Iskreno, jedan dio mene je užasno ljut na njega, svaki trenutak kad god ga vidim poželim ga udariti najjače što mogu, želim ga izvrijeđati i reći mu da ga više nikad ne želim vidjeti, a opet taj drugi romantični dio mene samo ga želi vidjeti i reći mu da mu opraštam bez obzira što je učinio tako groznu stvar. Želim ga zagrliti tako jako da znam kako je blizu mene, želim da me poljubi kako bi dokazao da je sve ono od jučer bila samo jedna pogreška koja se neće ponoviti. Te dvije glupe i nikako neodlučne strane mene se neprestano bore, a ja sam već pomalo umorna od te silne i beskrajne borbe.

"Ne znam, neću valjda.." Rekla sam i pogledala u stranu, a baš tad je u bar ulazila prekrasna djevojka duge, crne, ravne kose i već tad sam znala da je to Leila, Loganova djevojka. Čim ga je vidjela, osmjehnula se i prišla za naš separe. Znala sam da Logan i ja više nećemo razgovarati o temi od maloprije i na tome sam zahvalna upravo njegovoj djevojci. Dala mu je sitnu pusu u usne, a da mene nije bilo taj poljubac bi sigurno trajao mnogo duže. Sjela je pokraj njega, a on je uhvatio za jednu ruku i počeo govoriti.

BrokenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora