Yoongi:
Yeonjun era sub geamul meu și încerca să-mi capteze atenția .
- Ce-ți trebuie, mă! zic eu puțin sarcastic.
-Avem ceva de discutat, spune el pe un ton glumeți.
Ceva nu-mi dădea un sentiment bun...i-am făcut la Yeonjun un semn să vină la mine în cameră. A înțeles mesajul și într-un minut era deja la mine în cameră.
-Deci ,de ce ești aici? îl întreb eu când intră în cameră.
-Nu pot să-mi vizitez unul dintre cei mai buni prieteni fără vreun motiv?spune zâmbind forțat.
Îmi dau ochii peste cap.
-Tocmai ai zis că avem ceva de discutat, spun eu uitându-mă urât la el.
Își scarpină capul și strânge din ochi. Mă neliniştea reacția lui.
-Ok, știu că o să sun foarte stalker,începe el. Dar... te-am văzut cum ai mers la Jungkook acasă. Și nu doar eu te-am văzut...și Gyu și Kai erau cu mine...
Rămân perplex pentru o secundă ...sau mai multe...
-Explică-mi circumstanțele, îi spun eu încercând să nu par anxios.
-Păi... în drum spre casă ne-am întâlnit cu frățiorii lui Jungkook care erau fix în spatele vostru,începe el. Și Beomgyu l-a întrebat pe Taehyun "Uuu,cine e prietena lui Kookie? Are picioare faine din spate ". Și după ce Taehyun i-a tras o palmă peste braț a zis :"Nu te uita la picioarele fetei ! În plus ,nu o recunoști chair dacă petreceți mult timp împreună? E Yoonji!". Și așa mi-am dat seama ce se întâmplă. În ciuda efortutilor de a te ascunde ,am aflat noi...
Nu a apucat să își termine ideea că l-am întrerupt :
-Nu l-ați zis celorlalți ,nu?
-Nu ,nu încă...spune el uitându-se în pământ. Gyu și Kai au zis că siguri ești în spionaj și nu te suspectează de nimic. Beomgyu a zis că poate doar încerci să-ți înbunătățeşti acoperirea ...dar eu...eu am suspiciuni...
M-am simțit rănit. Primul meu prieten făcut vreodată mă suspecta...adică știu că chiar avea motive ,dar tot m-a rănit ce a zis . Poate pentru că adevărul doare.
-Uite ,știu că nu arată situația foarte roz, dar te pot asigura că nu e vorba de vreo trădare aici ,spun in timp ce gesticulez pentru a face mai evident că vorbesc serios.
-Nu te suspectam de asta ,spune el punându-şi mâna pe umărul meu. Te sispectam că te-ai îndrăgostit de el...
Simțeam că nu mă judecă și că e o întrebare din pură curiozitate ,dar nu ştiam ce să-i zic...așa că am zis că nu ... Din fericire ,nu a încercat să mă oblige să-i zic adevărul, deși cred că era evident că ceva nu era ok. Am încheiat discuția acolo și nu am mai vorbit despre acest subiect, deși când eram doar eu cu mine nu știam la ce altceva să mă gândesc. Nici școala nici afacerea nu îmi lua gândul de la problemele mele adolescentine.
.
.
.
Notă:am scris capitolul în timpul a două căderi nervoase și dau vina pe asta dacă nu vă place :)) trebuia să postez ieri ,dar căderea nervoasă nu m-a lăsat să termin capitolul la timp așa că scuzeee! Cu mult zen , Autor-kun 💜
CITEȘTI
Hate?-Yoonkook mafia au
Teen FictionMin Yoongi face parte dintr-o bandă, așa că atâta timp cât e în public joacă rolul lui Min Yoonji , o fată de liceu cu o personalitate puțin rece. În clasa a 11 , un nou coleg vine în clasa lui ,Jungkook care face și el parte dintr-o bandă . Cum se...