15 - A Evita

89 8 36
                                    

Jungkook:
De la întâlnirea noastră de acasă până acum au trecut două săptămâni... În aceste două săptămâni Yoongi a fost din ce în ce mai absent. Încetul cu încetul am început să mă simt evitat . Nu-mi place asta! Nici nu se uită în ochii mei când vorbim, nu mai ia masa cu grupul, vine doar cu Namjoon la școală și pleacă tot cu el , deci nu mă mai întâlnesc cu el pe drum. Să nu uit că l-am mai chemat la o seară de jocuri...de două ori... și nu a putut nici prima nici a doua dată! E clar că mă evită! Pe lângă toate ăstea, are niște cearcăne atâta de mari că nici machiajul nu le mai poate acoperi. La ore pare că se uită prin profesor ,iar când vorbesc oamenii cu el pare absent. Mă întreb dacă am făcut ceva greșit? De ce Yoongi se comportă așa? Uf...poate ar trebui să-l întreb,nu? (Nimic ciudat, doar eu punându-mi întrebări singur) . Și uite așa, dintr-un gând în altul, am ajuns să fiu pe drumul meu preferat:"drumul spre oriunde s-ar afla Yoongi ". Eram la școală, Yoongi nu era în clasă.  Primul lucru la care a trebuit să mă gândesc a fost :"hmm ,dar oare unde ar putea fi dacă nu e în clasă?" . Așa că l-am căutat. La cantină să fie? Aparent nu . Unde mâncăm noi de obicei? Nup ! În curte? Nici acolo... pe holuri? Nici vorbă.  Pe acoperiş? Ușa era închisă, deci sigur nu. În baie ,poate ? Dap...nu era acolo... Până la urmă am renunțat. Yoongi a lipsit la ultimele două ore așa că nu l-am mai văzut în ziua aceea.
.
.
.
Yoongi:
Am început să-l evit pe Jungkook ? Nuuu....da! Da asta fac. Există o  explicație totuși.  Explicația e că am nevoie  să mă mai gândesc la ce sentimente am pentru el. Așa că în pauză am fugit acasă de la ultimele două ore. Ce mai bună alegere făcută.
.
.
.
Notă: scuzați de întârziere dar am avut mult pentru școală weekendul trecut...m-oi revnșa altă dată:) cu somnolență, Autor-kun 💜

Hate?-Yoonkook mafia auUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum